• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання канцелярських товарів за кодом ДК 021:2015 - 30192700-8 "Канцелярські товари"

9 950.00 UAH без ПДВ
Номер: ee064159b8f84a1aa3f6642e541256f5
Ідентифікатор договору: UA-2022-03-11-000838-c-b1
Замовник: Обертинська селищна рада
Постачальник: ПРИВАТНИЙ ПІДПРИЄМЕЦЬ ГАРАСИМЧУК ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 01/22
Дата підписання: 11.03.2022 00:00
Період дії договору: до 31.03.2022 00:00
Сума договору: 9 950.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання канцелярських товарів за кодом ДК 021:2015 - 30192700-8 "Канцелярські товари"
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 560 штуки
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 78060, Україна, Івано-Франківська область, Обертин, Мих. Погорєлова,1 На карті