• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари (ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)

3 420.00 UAH без ПДВ
Номер: 87cc5578fff744ef8e0a6724564640b6
Ідентифікатор договору: UA-2022-03-04-000253-b-a1
Замовник: Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області
Постачальник: ФОП "Білоус Т.М."
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 1
Дата підписання: 04.03.2022 00:00
Період дії договору: 04.03.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору: 3 420.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папка "Діло"
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штуки
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
швидкозшивач паперовий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 70 штуки
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
швидкозшивач пластиковий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
файли
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штуки
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
зошит А-4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штуки
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
сегрегатор
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації
бумага А-4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 пачка
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання Відповідно до документації