• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Обстеження стану та виконання поточного ремонту електрообладнання приміщення ЗДО №4 Маневицької селищної ради – ДК:021:2015 – 45310000-3 – електромонтажні роботи

3 046.00 UAH без ПДВ
Номер: 28f922af20cc4486a50303ffd361329e
Ідентифікатор договору: UA-2022-02-25-001454-c-a1
Замовник: Відділ освіти, молоді та спорту Маневицької селищної ради
Постачальник: ФОП Сидорук Петро Полікарпович
Класифікатор ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 125
Дата підписання: 22.02.2022 00:00
Період дії договору: 22.02.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору: 3 046.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Обстеження стану та виконання поточного ремонту електрообладнання приміщення ЗДО №4 Маневицької селищної ради
Код ДК 021:2015: 45317000-2 Інші електромонтажні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 44601, Україна, Волинська область, смт. Маневичі, вул. 100-річчя Маневич, 61 На карті