-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Послуги з організації харчування учнів шкіл, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення)
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 5 (п’яти ) робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.
199 724.70
UAH без ПДВ
Номер:
8df8ec2c1540474ca792a98237665d17
Ідентифікатор договору:
UA-2022-02-15-002795-a-b1
Замовник:
Бондарівський ліцей Овруцької міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
06670598
-
Контактна особа:
Прачук Наталія Володимирівна 380966443115 bondarishkola@ukr.net
-
Адреса:
11152, Україна, Житомирська область, село Бондарі, вул. Шкільна,будинок 10
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2394910157
-
Контактна особа:
Ігор Кравчук +380975068366 igorkravcuk@ukr.net
-
Адреса:
11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, м. Овруч, вул. Саперна, буд. 9
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 5 (п’яти ) робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.
Номер договору:
16
Дата підписання:
15.03.2022 09:00
Період дії договору:
15.03.2022 00:00 - 30.06.2022 00:00
Сума договору:
199 724.70 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору:
За взаємною згодою сторін в зв’язку з неможливістю надання послуг в військовий час, здорожченням продуктів харчування харчування,зменшенням обсягу закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 199724,70 грн., в тому числі наявних кошторисних призначень – 100724,70 грн. згідно ст.41 ч.5 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 13.1 даного договору та відповідно листа Учасника від 27.06.2022 р. № 226.
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації харчування учнів шкіл, що розташовані на територіях, які не відносяться до 3-ї зони радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зони гарантованого добровільного відселення)
Кількість
Період постачання
до 30.06.2022
Місце постачання
11152, Україна, Житомирська область, Коростенський район,с.В.Хайча, Вулиця М.Ващука,будинок 45б
На карті
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
843070b2997948e29acdb8c5201b1da4
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
В зв’язку з наявними кошторисними призначеннями 100724,70 грн.,за взаємною згодою уклали цю додаткову угоду №1 (далі –додаткова угода) до Договору №.16 від 15.03.2022 року про наступне :
1. Сторони домовились внести зміни в п.3.1. розділу III «ЦІНА ДОГОВОРУ» Договору та викласти його в наступній редакції:
«П.3.1. Ціна цього Договору становить 199724 грн 70 коп(сто дев'яносто дев 'ять тисячсімсот двадцять чотири грн 70 коп) без ПДВ,із них березень – квітень 2022 року –100724,70грн ( сто тисяч сімсот двадцять чотири грн 70 коп)-наявні кошторисні призначення ,травень-червень 2022 року - 99000,00 грн( дев'яносто дев 'ять тисяч гривень 00 коп)без ПДВ.»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
21.03.2022 14:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
8752c675f5ab4e4a823ae0549d87dfd4
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
В зв’язку з зменшенням обсягу закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 199724,70 грн., в тому числі наявних кошторисних призначень – 100724,70 грн. згідно ст.41 ч.5 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 13.1 даного договору та відповідно листа Учасника від 27.06.2022 р. № 226, в зв’язку з неможливістю надання послуг в військовий час, здорожченням продуктів харчування , уклали додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до договору №16 від 15.03.2022р. (далі – Договір) про таке:
1. Сторони домовились внести зміни в п. 1.3. розділу «Предмет договору» договору №16 від 15.03.2022 року та викласти його у наступній редакції:
«П.1.3. Кількість/обсяг послуг: 0 послуг (дітоднів), в тому числі:
віком від 6 до 10 років – 0 дітоднів;
віком від 10 до 14 років – 0 дітоднів;
віком від 14 до 18 років – 0 дітоднів».
2. Сторони домовились внести зміни в п. 3.1 розділу «Ціна договору» договору №16 від 15.03.2022 року та викласти його у наступній редакції:
«П.3.1. Ціна Договору становить 0,00 гривень без ПДВ (0 гривень 00 копійок) ».
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
29.06.2022 19:00
Статус:
Очікує публікації