• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари для заходу “Англомовний тренінг “Enhance””

2 500.00 UAH без ПДВ
Номер: d7594af823d847b7bbad6bbb1b53d01c
Ідентифікатор договору: UA-2022-02-22-007150-b-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ПЛАСТОВИЙ ВИШКІЛЬНИЙ ЦЕНТР" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Постачальник: МЕЛЬНІКОВА МАРІЯ ВАДИМІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 178
Дата підписання: 22.02.2022 12:36
Період дії договору: 22.02.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 2 500.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 2 500.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору: - відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів. Відмінити закупівлю з підстави, передбаченої ч. 1 та ч. 5 ст. 32 Закону про публічні закупівлі, оскільки її здійснення стало неможливим внаслідок дії непереборної сили (у зв’язку з військовою агресією РФ проти України, на підставі чого указом президента від №64/2022 від 24.02.2022р. в Україні запроваджено воєнний стан з 05.30 24.02.2022 р. строком на 30 діб) та наказу КЗ “РОМПВЦ” №13 від 24.02.2022р. про скасування заходів.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари для заходу “Англомовний тренінг “Enhance””
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 67 штуки
Період постачання 22.02.2022 - 25.02.2022
Місце постачання 33013, Україна, Рівненська область, с. Волошки, вул. Зелена, буд. 29А На карті