• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

канцелярські товари

3 635.00 UAH без ПДВ
Номер: 58c261e6708e4ddfa51c399f8eef0495
Ідентифікатор договору: UA-2022-02-22-005831-b-c1
Замовник: Відділ освіти,культури,туризму,сім'ї молоді та спорту
Постачальник: Фізична особа підприємець Мельник Ігор Михайлович
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 02/09
Дата підписання: 22.02.2022 10:00
Період дії договору: 22.02.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 3 635.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папір А4
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 10 ящик
Період постачання 22.02.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 13424, Україна, Житомирська область, село Волиця, вул.Житомирська, будинок 105/10 На карті
папка/справа А4
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 30 штуки
Період постачання 22.02.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 13424, Україна, Житомирська область, село Волиця, вул.Житомирська, будинок 105/10 На карті
папка/плЗшивач А4
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 10 штуки
Період постачання 22.02.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 13424, Україна, Житомирська область, село Волиця, вул.Житомирська, будинок 105/10 На карті
папка/пл.Прижим А4
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 10 штуки
Період постачання 22.02.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 13424, Україна, Житомирська область, село Волиця, вул.Житомирська, будинок 105/10 На карті
файл А4
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 200 штуки
Період постачання 22.02.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 13424, Україна, Житомирська область, Волиця, вул.Житомирська, будинок 105/10 На карті
Кн_оборот_відом
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 30 штуки
Період постачання 22.02.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 13424, Україна, Житомирська область, Волиця, вул.Житомирська, будинок 105/10 На карті