-
Переговорна процедура (скорочена)
-
КЕП
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 90430000-0 «Послуги з відведення стічних вод».
747 892.01
UAH з ПДВ
Номер:
17f811a069db430382d5fe95b2017341
Ідентифікатор договору:
UA-2022-02-18-010400-b-a1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради"
×
-
Код ЄДРПОУ:
01993150
-
Контактна особа:
Клекот Олена Анатоліївна 0342524020 lenaklekot@gmail.com
-
Адреса:
76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32360815
-
Контактна особа:
Савенко Віталій Сергійович +380504356340 water@vodokanal.if.ua http://www.vodokanal.if.ua
-
Адреса:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Ботанічна, 2
Класифікатор ДК 021:2015:
90430000-0 Послуги з відведення стічних водАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Послуги з відведення стічних вод: 15.29000 UAH з ПДВ
Номер договору:
№174
Дата підписання:
03.03.2022 16:10
Період дії договору:
до 31.12.2022 00:00
Сума договору:
747 892.01 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 124 648.67 UAH)
Оплачено:
747 892.01 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 124 648.67 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з відведення стічних вод
Кількість
48913.8 метри кубічні
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
1370d8caf93845c99d49fb899fdd6773
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись п.1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», ч. 1 ст. 651 ЦК України, дійшли згоди зменшити загальну ціну Договору на 110 999,28 (сто десять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять грн. 28 коп.) гривень з ПДВ до 747 892,01 (сімсот сорок сім тисяч вісімсот дев’яносто дві грн. 01 коп.) гривень з ПДВ та внести зміни до пунктів 2 та 3 Договору, виклавши їх у новій редакції, а саме:
«2. Очікувана вартість предмета закупівлі 747 892,01 грн, в т.ч. ПДВ.
3. Очікуваний обсяг послуг - 48 913,8 м3.»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
09.12.2022 09:00
Статус:
Опубліковано