-
Переговорна процедура (скорочена)
-
КЕП
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 65110000-7 «Розподіл води».
614 934.63
UAH з ПДВ
Номер:
e423117d8afc4df69bec3285be09e97c
Ідентифікатор договору:
UA-2022-02-18-008763-b-a1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради"
×
-
Код ЄДРПОУ:
01993150
-
Контактна особа:
Клекот Олена Анатоліївна 0342524020 lenaklekot@gmail.com
-
Адреса:
76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32360815
-
Контактна особа:
Савенко Віталій Сергійович +380504356340 water@vodokanal.if.ua http://www.vodokanal.if.ua
-
Адреса:
76011, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Ботанічна, 2
Класифікатор ДК 021:2015:
65110000-7 Розподіл водиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Розподіл води: 12.95000 UAH з ПДВ
Номер договору:
№175
Дата підписання:
03.03.2022 16:00
Період дії договору:
до 31.12.2022 00:00
Сума договору:
614 934.63 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 102 489.10 UAH)
Оплачено:
614 934.63 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 102 489.10 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Розподіл води
Кількість
47485 метри кубічні
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
57b0d256deed4de3b99eabf190cfafac
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись п.1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», ч. 1 ст. 651 ЦК України, дійшли згоди зменшити загальну ціну Договору на 62 000,72 (шістдесят дві тисячі грн. 72 коп.) гривень з ПДВ до 614 934,63 (шістсот чотирнадцять тисяч дев’ятсот тридцять чотири грн. 63 коп.) гривень з ПДВ та внести зміни до пунктів 2 та 3 Договору, виклавши їх у новій редакції, а саме:
«2. Очікувана вартість предмета закупівлі 614 934,63 грн, в т.ч. ПДВ.
3. Очікуваний обсяг послуг - 47 485,3 м3.»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
09.12.2022 09:00
Статус:
Опубліковано