• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Карта пацієнта, який лікується у відділенні реабілітації А4; Вкладний листок план реабілітаційних заходів А5; Інформована добровільна згода пацієнта на проведення медичної реабілітації А5; Індивідуальний листок контролю виконання плану реабілітаційних заходів / Маршрутний лист пацієнта у відділенні А4

4 030.00 UAH без ПДВ
Номер: 94c1c241eace405aaa70a356f8446d0f
Ідентифікатор договору: UA-2022-02-16-012782-b-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 25" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ КИСЛЯК КАТЕРИНА ЮРІЇВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Номер договору: 44/02
Дата підписання: 15.02.2022 15:20
Період дії договору: 15.02.2022 00:00 - 31.03.2022 00:00
Сума договору: 4 030.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Карта пацієнта, який лікується у відділенні реабілітації А4; Вкладний листок план реабілітаційних заходів А5; Інформована добровільна згода пацієнта на проведення медичної реабілітації А5; Індивідуальний листок контролю виконання плану реабілітаційних заходів / Маршрутний лист пацієнта у відділенні А4
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 4000 штуки
Період постачання до 31.03.2022
Місце постачання 61050, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Руставелі, 14 На карті