-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення
20 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
3f8d565cc2bb43e3892f13dd6e8782b0
Ідентифікатор договору:
UA-2022-02-16-009006-b-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
×
-
Код ЄДРПОУ:
05395859
-
Контактна особа:
Демченко Людмила Миколаївна 380507581775 kmkdc1@ukr.net
-
Адреса:
04201, Україна, Київська область, Київ, вулиця Кондратюка, будинок 6
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
ФОП Духніч Олександр Миколайович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2929303830
-
Контактна особа:
Духніч Олександр Миколайович +380976690505 duxnich@ukr.net
-
Адреса:
03115, Україна, м. Київ, м. Київ, площа Святошинська,буд.1,кв.18
Класифікатор ДК 021:2015:
98310000-9 Послуги з прання і сухого чищенняАналіз за цим CPV
Номер договору:
6
Дата підписання:
14.02.2022 11:00
Період дії договору:
до 31.12.2022 00:00
Сума договору:
20 000.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення
Кількість
800 кілограми
Період постачання
до 31.12.2022
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
0d078e5789ba40d6a6a6eb4fc9e0c327
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
01.03.2023 09:00
Статус:
Опубліковано