• Відкриті торги
  • КЕП

«Реконструкція чаші плавального басейну КЗПО «ЖДЮСШ «Авангард» Житомирської обласної ради за адресою: Старий Бульвар, 9 в м. Житомирі» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція)

6 464 000.00 UAH з ПДВ
Номер: d7b4e9bb127f40d788d63934ed4aabcb
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-14-020429-c-b2
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Постачальник: ТОВ "УК "Комфорт-Буд"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: «Реконструкція чаші плавального басейну КЗПО «ЖДЮСШ «Авангард» Житомирської обласної ради за адресою: Старий Бульвар, 9 в м. Житомирі»: 6 464 000.00000 UAH з ПДВ
Номер договору: №1-22
Дата підписання: 14.04.2022 10:00
Період дії договору: 14.04.2022 00:00 - 15.11.2023 00:00
Сума договору: 6 464 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 077 333.33 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони домовились розірвати Договір будівельного підряду за згодою Сторін.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Реконструкція чаші плавального басейну КЗПО «ЖДЮСШ «Авангард» Житомирської обласної ради за адресою: Старий Бульвар, 9 в м. Житомирі»
Код ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 10001, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Старий Бульвар, 9 На карті

Внесені зміни

    Номер: 679781a9bc0d452381577664f8f68762
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 01.05.2023 та термін дії Договору до 01.05.2023. У тексті Договору №1-22 від 14.04.2022 дату "31.12.2022" замінити датою «01.05.2023» у всіх випадках. Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору викласти в новій редакції, що додається.
    Номер додаткової угоди: №1
    Дата внесення змін до договору: 22.12.2022 15:28
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1 до Договору №1-22 від 14.04.2022.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 77eaac8a2ea448baa0671615333e59bb
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт до 20.12.2023 та термін дії Договору до 20.12.2023. Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт" до Договору викласти в новій редакції, що додається.
    Номер додаткової угоди: №2
    Дата внесення змін до договору: 01.05.2023 11:59
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода_2 до Договору_1_22 від 14.04.2022.pdf
p7s
sign.p7s