• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

погодження зміни суми договору про закупівлю в бік зменшення

30 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 99c93f203e334294bec5867e28a7b17d
Ідентифікатор договору: UA-2022-02-15-011339-b-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "ДИТЯЧА МУЗИЧНА ШКОЛА" ГОРОДЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: КІСЕЛИК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: погодження зміни суми договору про закупівлю в бік зменшення
Номер договору: 4
Дата підписання: 15.02.2022 16:24
Період дії договору: 15.02.2022 00:00 - 15.02.2022 00:00
Сума договору: 30 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 2000 штуки
Період постачання 15.02.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 78103, Україна, Івано-Франківська область, Городенка, Антона Крушельницького, 8 На карті

Внесені зміни

    Номер: 28ce1241e9e9436ebd1f0e7b0ec112d1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: погодження зміни суми договору про закупівлю в бік зменшення
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.09.2022 11:09
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Untitledдод25348.pdf
p7s
sign.p7s