• Відкриті торги
  • КЕП

за CPV за ДК 021:2015 – 90910000-9 - Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень Личаківської районної адміністрації на вул. К. Левицького, 67)

Послуги з прибирання приміщень Личаківської районної адміністрації на вул. К. Левицького, 67:Розрахунки за фактично надані послуги здійснюються на підставі актів наданих послуг, що підписуються двома сторонами протягом тридцяти календарних днів, за умови надходження фінансування. Джерело фінансування - кошти міського бюджету.

231 566.00 UAH без ПДВ
Номер: bce2e85eb0dc4a94973960694e839a90
Ідентифікатор договору: UA-2022-01-24-007968-b-c1
Замовник: Личаківська районна адміністрація Львівської міської ради
Постачальник: ФОП "Заєць Тетяна Петрівна"
Класифікатор ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибиранняАналіз за цим CPV
Опис: Послуги з прибирання приміщень Личаківської районної адміністрації на вул. К. Левицького, 67:Розрахунки за фактично надані послуги здійснюються на підставі актів наданих послуг, що підписуються двома сторонами протягом тридцяти календарних днів, за умови надходження фінансування. Джерело фінансування - кошти міського бюджету.
Номер договору: №4/33-68
Дата підписання: 25.02.2022 15:00
Період дії договору: до 01.04.2023 00:00
Сума договору: 231 566.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 231 566.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
за CPV за ДК 021:2015 – 90910000-9 - Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень Личаківської районної адміністрації на вул. К. Левицького, 67)
Код ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання
Кількість 1 послуга
Період постачання до 01.04.2023
Місце постачання 79017, Україна, Львівська область, Львів, вул. К.Левицького, 67 На карті

Внесені зміни

    Номер: c43aede2eec64e50898263b0c7c20f95
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: В ході проведення Закупівлі встановлено наступні обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що унеможливлюють виконання норм Закону.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 02.03.2022 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова прибирання.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 3b3127fc1a65478892910df6aafcf154
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись ч.6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", дійшли згоди продовжити дію Договору до 01.04.2023 включно
    Номер додаткової угоди: №2
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2022 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
2 до 68.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 50e4b6722d3f41a59e600d0e11256cc5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: загальна сума вартості Договору на момент підписання даного Додаткового договору з усіма змінами становить 231966 грн без ПДВ. Відповідно до затверджених видатків на 2023 рік, 20% від суми Договору про закупівлю складає 38661,00 грн без ПДВ
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 12.01.2023 08:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
3 до 68.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 2f7ba80f979749d2bf0a685b888c769b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: загальна сума вартості Договору на момент підписання даного Додаткового договору з усіма змінами становить 231566 грн без ПДВ.
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 31.03.2023 08:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
4 до 68.pdf
p7s
sign.p7s