• Спрощена закупівля
  • КЕП

Папір для друку А4/80 (ДК 021:2015-30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне)

31 224.00 UAH з ПДВ
Номер: 39a64f22d06a49028eb6a03304fdc101
Ідентифікатор договору: UA-2022-02-01-006885-b-b1
Замовник: Новомиргородська міська рада
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Папір для друку А4/80: 156.12000 UAH з ПДВ
Номер договору: 43
Дата підписання: 18.02.2022 09:00
Період дії договору: 18.02.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 31 224.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 204.00 UAH)
Оплачено: 31 224.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 204.00 UAH)
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку А4/80
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 200 пачок
Період постачання до 29.07.2022
Місце постачання 26000, Україна, Кіровоградська область, м. Новомиргород, вул. Соборності, 227/7 На карті

Внесені зміни

    Номер: 00bd772fb3034e27a3970ac512dacaba
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження терміну поставки товару
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 07.04.2022 14:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 1 від 07.04.22 р.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 63866bcbb7894eec8a057bef06e307a2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження терміну поставки товару
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 14.04.2022 11:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 2 від 14.04.22.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: ef0aca2120e2436bb90b4e29eba804ba
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника), а також відповідно до пункту 9.3 розділу 9 «Строк дії договору» та підпункту 1 пункту 10.5. розділу 10. «Інші умови» Договору № 43 від 18.02.2022 року про закупівлю товарів за державні кошти: Папір для друку А4/80 (ДК 021:2015:30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне), (далі-Договір), Сторони уклали за взаємною згодою дану Додаткову угоду про наступне: зменшити ціну Договору на 78 060,00 грн. (сімдесят вісім тисяч шістдесят гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 13 010,00 грн.; ціна цього Договору становить: 31 224,00 грн. (тридцять одна тисяча двісті двадцять чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ 5 204,00 грн. Кількість товару: 200 пачок.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 11.07.2022 13:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 3 від 11.07.22.pdf
p7s
sign.p7s