-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Папір для друку А4/80 (ДК 021:2015-30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне)
31 224.00
UAH з ПДВ
Номер:
39a64f22d06a49028eb6a03304fdc101
Ідентифікатор договору:
UA-2022-02-01-006885-b-b1
Замовник:
Новомиргородська міська рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
04055104
-
Контактна особа:
Ірина Хусаінова +380685563817 khusainova_i@ukr.net
-
Адреса:
26000, Україна, Кіровоградська область, Новомиргородський р-н, м. Новомиргород, вул. Соборності, 227/7
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43977041
-
Контактна особа:
Антон 380673873633 corptender2@ukrpap.com.ua
-
Адреса:
04073, Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Папір для друку А4/80: 156.12000 UAH з ПДВ
Номер договору:
43
Дата підписання:
18.02.2022 09:00
Період дії договору:
18.02.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
31 224.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 204.00 UAH)
Оплачено:
31 224.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 204.00 UAH)
Причини розірвання договору:
За взаємною згодою сторін
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку А4/80
×
-
Країна виробництва:
PT Португальська Республіка
Кількість
200 пачок
Період постачання
до 29.07.2022
Місце постачання
26000, Україна, Кіровоградська область, м. Новомиргород, вул. Соборності, 227/7
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
00bd772fb3034e27a3970ac512dacaba
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження терміну поставки товару
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
07.04.2022 14:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
63866bcbb7894eec8a057bef06e307a2
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження терміну поставки товару
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
14.04.2022 11:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
ef0aca2120e2436bb90b4e29eba804ba
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника), а також відповідно до пункту 9.3 розділу 9 «Строк дії договору» та підпункту 1 пункту 10.5. розділу 10. «Інші умови» Договору № 43 від 18.02.2022 року про закупівлю товарів за державні кошти: Папір для друку А4/80 (ДК 021:2015:30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне), (далі-Договір), Сторони уклали за взаємною згодою дану Додаткову угоду про наступне: зменшити ціну Договору на 78 060,00 грн. (сімдесят вісім тисяч шістдесят гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 13 010,00 грн.; ціна цього Договору становить: 31 224,00 грн. (тридцять одна тисяча двісті двадцять чотири гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ 5 204,00 грн. Кількість товару: 200 пачок.
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
11.07.2022 13:00
Статус:
Опубліковано