-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Код 24910000-6 (ДК 021-2015)Клеї (Клеї різні)
15 889.44
UAH з ПДВ
Номер:
c591a20d05b743b59ea29fc7b6590f1d
Ідентифікатор договору:
UA-2022-02-14-000148-c-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ТРОЛЕЙБУС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
34811465
-
Контактна особа:
Сизов Олег Анатолійович 380675646107 tender-kr@ukr.net
-
Адреса:
50086, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, буд.22
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
ПП "Європромторг"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33575779
-
Контактна особа:
Н.О.Різницька +380564042250 evropromtorg@meta.ua
-
Адреса:
50005, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Тбіліська,б.4
Класифікатор ДК 021:2015:
24910000-6 КлеїАналіз за цим CPV
Номер договору:
73КП
Дата підписання:
14.02.2022 00:00
Період дії договору:
14.02.2022 00:00 - 30.12.2022 00:00
Сума договору:
15 889.44 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 648.24 UAH)
Оплачено:
15 889.44 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 648.24 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
(3814) Клей 88 CR2402 в відрі 2.3 кг (3л)
Кількість
24 шт
Період постачання
до 20.12.2022
(3814) Клей ЭДП 150г коробка
Кількість
20 шт
Період постачання
до 20.12.2022
Внесені зміни
- Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Номер:
127b6d6ba21640739772f1c8e89a7bbc
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Внести зміни до пункту 3.1 розділу “III. Ціна договору” Договору та викласти його в новій редакції:
“3.1. Сума Договору становить 15 889,44 грн. (пʼятнадцять тисяч вісімсот вісімдесят девʼять гривень 44 копійок), у тому числі ПДВ 20 % - 2 648,24 грн., в тому числі за джерелами фінансування закупівлі:
- за рахунок місцевого бюджету - 0,00 грн з ПДВ;
- за рахунок власних коштів підприємства - 15 889,44 грн. (пʼятнадцять тисяч вісімсот вісімдесят девʼять гривень 44 копійок), у тому числі ПДВ 20 % - 2 648,24 грн.)
2. Внести зміни до р. “IV. Порядок здійснення оплати” та п. 4.1. викласти в наступній редакції:
“ 4.1. Розрахунки проводяться Покупцем шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника після здійснення поставки Товару, відповідно до видаткової накладної”.
3. Внести зміни до р. “IV. Порядок здійснення оплати” та п. 4.3. викласти в наступній редакції:
“4.3. Покупець здійснює оплату за рахунок коштів підприємства, по факту поставленого товару після поставки товару, відповідно до видаткової накладної та згідно рахунку наданого Постачальником.
4. Внести зміни до р. “IV. Порядок здійснення оплати” та п. 4.4. викласти в наступній редакції:
“4.4. Постачальник, якщо є платником податку на додану вартість, зобов’язується в установлені терміни складати податкові накладні та реєструвати їх в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог ст. 187.1 та ст. 201.10 Податкового кодексу України.”
5. Внести зміни до р. “XIІ. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін” та реквізити Покупця викласти в новій редакції. 6. Усі інші умови договору №73КП від 14.02.2022р. залишаються без змін.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
20.05.2022 00:00
Статус:
Опубліковано
- Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Номер:
f0ef3869134a4c2984db5bc886a001fb
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Внести зміни до пункту 3.1 розділу “III. Ціна договору” Договору та викласти його в новій редакції:
“3.1. Сума Договору становить 15 889,44 грн. (пʼятнадцять тисяч вісімсот вісімдесят девʼять гривень 44 копійок), у тому числі ПДВ 20 % - 2 648,24 грн., в тому числі за джерелами фінансування закупівлі:
- за рахунок місцевого бюджету -15 889,44 грн. (пʼятнадцять тисяч вісімсот вісімдесят девʼять гривень 44 копійок), у тому числі ПДВ 20 % - 2 648,24 грн.;
- за рахунок власних коштів підприємства - 0,00 грн з ПДВ.”
2. Внести зміни до р. “IV. Порядок здійснення оплати” та п. 4.1. викласти в наступній редакції:
“4.1. Розрахунки проводяться Покупцем шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника в термін до 10 банківських днів з дати здійснення поставки Товару, відповідно до видаткової накладної, за умови надходження коштів з міського бюджету на рахунок Покупця.»
3. Внести зміни до р. “IV. Порядок здійснення оплати” та п. 4.3. викласти в наступній редакції: «4.3. Покупець здійснює оплату за рахунок бюджетних коштів з відповідного рахунку, відкритого в органах казначейської служби України, по факту поставленого товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки товару, відповідно до видаткової накладної та згідно рахунку наданого Постачальником.»
4. Внести зміни до р. “IV. Порядок здійснення оплати” та п. 4.4. викласти в наступній редакції:
“4.4. Постачальник, якщо є платником податку на додану вартість, зобов’язується в установлені терміни складати податкові накладні та реєструвати їх в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог ст. 187.7 та ст. 201.10 Податкового кодексу України.”
5. Внести зміни до р. “XIІ. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін” та реквізити Покупця викласти в новій редакції.
6. Усі інші умови договору №73КП від 14.02.2022р. залишаються без змін.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
30.05.2022 00:00
Статус:
Опубліковано