• Спрощена закупівля
  • КЕП

Послуги з прибирання майданчиків для вигулу домашніх тварин

199 962.00 UAH без ПДВ
Номер: e1ffa2a83d104e13bf5da515808238cb
Ідентифікатор договору: UA-2022-02-02-013387-b-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ТВАРИНАМИ"
Постачальник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУПАЛЬЦОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулицьАналіз за цим CPV
Номер договору: 14-02/22
Дата підписання: 14.02.2022 00:00
Період дії договору: 14.02.2022 00:00 - 17.05.2022 00:00
Сума договору: 199 962.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору: 1. На підставі п. 8.5. Договору за взаємною згодою Сторони вирішили достроково розірвати Договір з «17» травня 2022 року. 2. Сторони підтверджують, що на виконання умов Договору Виконавцем послуги Замовнику не надавалися у зв’язку з форс-мажорними обставинами (повідомлення Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1). Замовником оплата послуг не здійснювалась. З моменту набрання законної сили цієї Додаткової угоди Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та зобов’язаннями.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з прибирання майданчиків для вигулу домашніх тварин
Код ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Кількість 42 послуга
Період постачання 15.02.2022 - 15.05.2022
Місце постачання 61000, Україна, Харківська область, Харків, за адресами наданими Замовником На карті

Внесені зміни

    Номер: c7ce5b9046e741038b98726940fb6529
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: На підставі п. 3 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 8.4. Договору дійшли згоди про покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, у зв’язку з чим вирішили внести до Договору наступні зміни: 1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Вартість (ціна) послуг за цим Договором відповідно до протоколу погодження договірної ціни (Додаток №1 до Договору) на 1 місяць становить 66 654,00 грн. (Шістдесят шість тисяч шістсот п’ятдесят чотири гривні 00 коп.), без ПДВ. Загальна вартість (ціна) Договору становить: 199 962,00 грн. (Сто дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот шістдесят дві гривні 00 коп.), без ПДВ.» 2. Пункт 4.1. Договору викласти в наступній редакції: «4.1. Здавання виконаних робіт (послуг) Виконавцем та приймання їх результатів Замовником оформлюється Актом приймання-передачі наданих послуг (надалі – Акт), який складається Виконавцем та надається Замовникові протягом трьох робочих днів після закінчення звітного періоду. Звітним періодом за цим Договором вважається період з 15-го числа попереднього місяця по 15 число поточного місяця. Замовник зобов’язаний підписати Акт протягом трьох робочих днів з моменту його отримання або направити Виконавцю мотивовану письмову відмову від підписання у разі, якщо зазначені в акті послуги не відповідають фактично наданим, згідно з умовами цього Договору та вимогам, встановленим чинним законодавством України.» 3. Всі інші умови вищезазначені в Договорі, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов’язковість щодо себе.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 14.02.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ№1_ПРИБИРАННЯ_2022.pdf
p7s
sign.p7s