-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Послуги з прибирання майданчиків для вигулу домашніх тварин
199 962.00
UAH без ПДВ
Номер:
e1ffa2a83d104e13bf5da515808238cb
Ідентифікатор договору:
UA-2022-02-02-013387-b-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ТВАРИНАМИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03354431
-
Контактна особа:
Цибулька Юлія 380800504313 pochta@animals.kharkov.ua http://animals.kharkov.ua
-
Адреса:
61037, Україна, Харківська область, Харків, м. Харків, ВУЛИЦЯ БАЛАШОВСЬКА, будинок 29
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУПАЛЬЦОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3554202510
-
Контактна особа:
Лупальцов Олександр 380681494047 OTLOV2019@GMAIL.COM
-
Адреса:
Україна, 61009, Харківська обл., місто Харків, ПРОСПЕКТ МОСКОВСЬКИЙ , будинок 248-Г, квартира 18
Класифікатор ДК 021:2015:
90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулицьАналіз за цим CPV
Номер договору:
14-02/22
Дата підписання:
14.02.2022 00:00
Період дії договору:
14.02.2022 00:00 - 17.05.2022 00:00
Сума договору:
199 962.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору:
1. На підставі п. 8.5. Договору за взаємною згодою Сторони вирішили достроково розірвати Договір з «17» травня 2022 року.
2. Сторони підтверджують, що на виконання умов Договору Виконавцем послуги Замовнику не надавалися у зв’язку з форс-мажорними обставинами (повідомлення Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1). Замовником оплата послуг не здійснювалась. З моменту набрання законної сили цієї Додаткової угоди Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та зобов’язаннями.
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з прибирання майданчиків для вигулу домашніх тварин
Кількість
42 послуга
Період постачання
15.02.2022 - 15.05.2022
Місце постачання
61000, Україна, Харківська область, Харків, за адресами наданими Замовником
На карті
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
c7ce5b9046e741038b98726940fb6529
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
На підставі п. 3 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 8.4. Договору дійшли згоди про покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, у зв’язку з чим вирішили внести до Договору наступні зміни:
1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції:
«2.1. Вартість (ціна) послуг за цим Договором відповідно до протоколу погодження договірної ціни (Додаток №1 до Договору) на 1 місяць становить 66 654,00 грн. (Шістдесят шість тисяч шістсот п’ятдесят чотири гривні 00 коп.), без ПДВ.
Загальна вартість (ціна) Договору становить: 199 962,00 грн. (Сто дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот шістдесят дві гривні 00 коп.), без ПДВ.»
2. Пункт 4.1. Договору викласти в наступній редакції:
«4.1. Здавання виконаних робіт (послуг) Виконавцем та приймання їх результатів Замовником оформлюється Актом приймання-передачі наданих послуг (надалі – Акт), який складається Виконавцем та надається Замовникові протягом трьох робочих днів після закінчення звітного періоду. Звітним періодом за цим Договором вважається період з 15-го числа попереднього місяця по 15 число поточного місяця. Замовник зобов’язаний підписати Акт протягом трьох робочих днів з моменту його отримання або направити Виконавцю мотивовану письмову відмову від підписання у разі, якщо зазначені в акті послуги не відповідають фактично наданим, згідно з умовами цього Договору та вимогам, встановленим чинним законодавством України.»
3. Всі інші умови вищезазначені в Договорі, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов’язковість щодо себе.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
14.02.2022 00:00
Статус:
Опубліковано