• Спрощена закупівля
  • КЕП

Проектні роботи по об'єкту: «Технічне переоснащення котельні за адресою: вул. Романа Шухевича, 2а в м. Житомирі»

359 745.60 UAH з ПДВ
Номер: 6c845a6c949a446bad4d0f530012853d
Ідентифікатор договору: UA-2022-01-24-004067-b-b1
Замовник: Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради
Постачальник: ТОВ "Полісся - Інтерм"
Класифікатор ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Номер договору: 158-22
Дата підписання: 18.02.2022 13:33
Період дії договору: 18.02.2022 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 359 745.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 59 957.60 UAH)
Оплачено: 359 745.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 59 957.60 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Проектні роботи по об'єкту: «Технічне переоснащення котельні за адресою: вул. Романа Шухевича, 2а в м. Житомирі»
Код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Кількість 1 роботи
Період постачання до 30.12.2023
Місце постачання 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, Романа Шухевича, 2а На карті

Внесені зміни

    Номер: 16a57ddb27bd42429906c8299559b8bc
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 158-22/1
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2022 10:04
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Додаткова угода №158-22-1.PDF
p7s
sign.p7s