-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Проектні роботи по об'єкту: «Технічне переоснащення котельні за адресою: вул. Романа Шухевича, 2а в м. Житомирі»
359 745.60
UAH з ПДВ
Номер:
6c845a6c949a446bad4d0f530012853d
Ідентифікатор договору:
UA-2022-01-24-004067-b-b1
Замовник:
Комунальне підприємство "Житомиртеплокомуненерго" Житомирської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
35343771
-
Контактна особа:
Роман Матещук +380931064671 teplosnabz@ukr.net http://tke.org.ua
-
Адреса:
10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Київська, 48
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
ТОВ "Полісся - Інтерм"
×
-
Код ЄДРПОУ:
31318757
-
Контактна особа:
Сергій +380412418615 pitzh@meta.ua
-
Адреса:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Рильського, 9-А
Класифікатор ДК 021:2015:
71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Номер договору:
158-22
Дата підписання:
18.02.2022 13:33
Період дії договору:
18.02.2022 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
359 745.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 59 957.60 UAH)
Оплачено:
359 745.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 59 957.60 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Проектні роботи по об'єкту: «Технічне переоснащення котельні за адресою: вул. Романа Шухевича, 2а в м. Житомирі»
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 30.12.2023
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
16a57ddb27bd42429906c8299559b8bc
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
158-22/1
Дата внесення змін до договору:
29.12.2022 10:04
Статус:
Опубліковано