-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги по ремонту та заправці картриджів)
Виконавець зобов'язується надати послуги по ремонту та заправці картриджів (надалі Послуги), а Замовник зобов'язується прийняти Послуги і оплатити їх в порядку та на умовах визначених цим Договором. Кошторис із переліком назви, складу, компанії-виробника, типу, вартості, кількості Послуг наведена у Додатку № 1, який є невід’ємною частиною Договору. Згідно ДК 021:2015 код закупки 50310000-1.
2 180.00
UAH без ПДВ
Номер:
5c457cf8213c446b8ae26ed7f2eb2836
Ідентифікатор договору:
UA-2022-02-10-005516-c-b1
Замовник:
Національний музей мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків
×
-
Код ЄДРПОУ:
02224301
-
Контактна особа:
Листрова Тетяна Володимирівна 380442343576 khanenkomuseum@ukr.net
-
Адреса:
01004, Україна, Київська область, Київ, вул. Терещенківська, 15-17
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Фізична особа- підприємець Решетюк Сергій Васильович
×
-
Код ЄДРПОУ:
3140521538
-
Контактна особа:
Решетюк Сергій Васильович +380936570413 reshetuk85@gmail.com
-
Адреса:
30511, Україна, Хмельницька область, Полонський р-н, смт.Понінка, пров. Грушевського, буд 2, кв.80
Класифікатор ДК 021:2015:
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Опис:
Виконавець зобов'язується надати послуги по ремонту та заправці картриджів (надалі Послуги), а Замовник зобов'язується прийняти Послуги і оплатити їх в порядку та на умовах визначених цим Договором. Кошторис із переліком назви, складу, компанії-виробника, типу, вартості, кількості Послуг наведена у Додатку № 1, який є невід’ємною частиною Договору. Згідно ДК 021:2015 код закупки 50310000-1.
Номер договору:
1
Дата підписання:
10.02.2022 00:00
Період дії договору:
до 31.12.2022 00:00
Сума договору:
2 180.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
2 180.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги по ремонту та заправці картриджів)
Кількість
9 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Номер:
a798e51d3d394bdcbbf7845e5d127a0e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. У зв’язку зі зменшенням обсягу необхідних послуг Сторони домовилися зменшити суму договору на 2580,00грн ( дві тисячі п’ятсот вісімдесят гривень 00 копійок) та пункт 4.1. розділу «4. ОПЛАТА РОБІТ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКУ» читати в наступній редакції: «4.1. Вартість Послуг, що є предметом цього Договору, зазначена у Протоколі про договірну ціну (Додаток №2), згідно із Кошторису (Додаток №1) складає 2180,00грн. (дві тисячі сто вісімдесят гривень 00 копійок) без ПДВ».
2. Сторони домовились пункт 2.1. розділу «ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ» читати в наступній редакції: «Послуги по заправці картриджів, здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання цього Договору, згідно Кошторису (Додаток №1).».
3. Враховуючи вище викладене Сторони домовились затвердити Протокол про договірну ціну (Додаток №2) та Кошторис (Додаток №1) до договору № 1 від 10.02.2022р. в новій редакції.
4. Інші умови вище вказаного договору, не порушені даною Угодою, залишаються без змін.
5. Дана Угода є невід’ємною частиною договору № 1 від 10.02.2022р. оформлена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу.
6. Дана додаткова угода діє з моменту підписання по 31.12.2022 року, згідно статті 631 Цивільного Кодексу України п.3., а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх обов’язків.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
14.02.2022 00:00
Статус:
Опубліковано