• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

Договір на загальну суму 2004.00 грн

2 004.00 UAH з ПДВ
Номер: 52ba09027add4311a7d561a560388f6a
Ідентифікатор договору: UA-2022-02-10-004825-c-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР А-ТРЕЙД"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: Договір на загальну суму 2004.00 грн
Номер договору: 86/2210
Дата підписання: 26.03.2022 00:00
Період дії договору: до 31.12.2022 00:00
Сума договору: 2 004.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 334.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папка-реєстратор Buromax (BM.3011-09c) А4, 70 мм, сіра, Кільце для захвату папки: так; Металеве обрамлення кутів: так; Індекс на торці: змінний;
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штуки
Період постачання до 21.02.2022
Місце постачання 02125, Україна, Київська область, Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26 На карті