• Відкриті торги
  • КЕП

Папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк. (код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне; номенклатурна позиція предмету закупівлі: папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк., код ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку)

15 522.00 UAH з ПДВ
Номер: ee576379668445f98cffb5b350838d81
Ідентифікатор договору: UA-2022-01-21-002593-b-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк. (код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне; номенклатурна позиція предмету закупівлі: папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк., код ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку): 155.22000 UAH з ПДВ
Номер договору: №15
Дата підписання: 01.03.2022 00:00
Період дії договору: 01.03.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору: 15 522.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 587.00 UAH)
Оплачено: 15 522.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 587.00 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати дію Договору про закупівлю №15 від 01 березня 2022 р.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк. (код ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне; номенклатурна позиція предмету закупівлі: папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк., код ДК 021:2015: 30197630-1 - Папір для друку)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 пачка
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛ. ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, БУД. 96 На карті

Внесені зміни

    Номер: d28086e9612144c498686f1a4336996f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди Угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору про закупівлю №15 від 01 березня 2022 р. Сторони підтверджують, що станом на день укладення цієї Угоди Постачальник поставив, а Замовник прийняв - папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк. у кількості 100 пачок, які Замовником оплачені своєчасно та в повному обсязі на загальну суму 15 522,00 грн. З ПДВ.
    Номер додаткової угоди: №1
    Дата внесення змін до договору: 05.05.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода.pdf