• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з дератизації та дезінсекції

8 200.80 UAH з ПДВ
Номер: d984549b01344230b784c3ef51e1dd07
Ідентифікатор договору: UA-2022-02-09-006213-b-c1
Замовник: Державна установа "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Харківській області"
Постачальник: Комунальне підприємство Харківської обласної ради "Профдезінфекція"
Класифікатор ДК 021:2015: 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщеньАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги з дератизації приміщень: 1 224.00000 UAH з ПДВ
Послуги з дезінсекції приміщень: 2 876.40000 UAH з ПДВ
Номер договору: 568
Дата підписання: 09.02.2022 10:00
Період дії договору: 01.01.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 8 200.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 366.80 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з дератизації приміщень
Код ДК 021:2015: 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Кількість 2 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 61002, Україна, Харківська область, Харків, вул. Гіршмана, будинок 8/10; 61001, Україна, Харківська обл., Харків, пр. Гагаріна, будинок 19 На карті
Послуги з дезінсекції приміщень
Код ДК 021:2015: 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Кількість 2 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 61002, Україна, Харківська область, Харків, вул. Гіршмана, будинок 8/10; 61001, Україна, Харківська обл., Харків, пр. Гагаріна, будинок 19 На карті

Внесені зміни

    Номер: 3e7ab9af5cb046da994284c76772e992
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони вирішили зменшити обсяг закупівлі за Договором, внести зміни в п. 1.1. Договору та викласти його в новій редакції. 2. Сторони вирішили зменшити суму Договору на 41004,00 грн. та внести зміни в пункт 3.1 Договору виклавши його в наступній редакції: «3.1. Загальна вартість доручених Виконавцеві послуг за цим Договором складає 8200,80 грн. (вісім тисяч двісті грн. 80 коп.) у т. ч. ПДВ 20% - 1366,80 грн.». 3.Сторони погодили внесення змін у Додаток №1 до Договору (Калькуляція вартості надання послуг) з викладенням її у новій редакції.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 19.12.2022 10:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Профдезінфекція ДУ 1.PDF
p7s
sign.p7s