• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Тубма, полка кутова, шафи для паперів

6 300.00 UAH без ПДВ
Номер: f8129ba5fd5e4c9582f8652edf447c53
Ідентифікатор договору: UA-2022-02-08-015153-b-a1
Замовник: Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради
Постачальник: ФОП Підтілок І.М.
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Номер договору: 50
Дата підписання: 07.02.2022 00:00
Період дії договору: 07.02.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору: 6 300.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Тубма, полка кутова, шафи для паперів
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 8 шт
Період постачання 07.02.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 08700, Україна, Київська область, м. Обухів, с. Красне Перше, вул. Каштанова, 13, вул. Юності, 30А На карті

Внесені зміни

    Номер: eac384c9141744ad8fc83cc2759a5846
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.11.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод уг 1 до дог 50 ФОП Підтілок.pdf
    Номер: 93488f76a15b430c8f0dc74172bde104
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.11.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано