• Спрощена закупівля
  • КЕП

Канцелярські товари, термострічка

23 287.44 UAH з ПДВ
Номер: 50d78dd2d3ce475bb803ae5bea9775cd
Ідентифікатор договору: UA-2022-01-21-001788-b-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 39
Дата підписання: 17.02.2022 10:29
Період дії договору: 17.02.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 23 287.44 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 881.24 UAH)
Оплачено: 23 287.44 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 881.24 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари, термострічка
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 23 найменувань
Період постачання до 22.02.2022
Місце постачання 49041, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Панікахи, 19 На карті