-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Канцелярські товари, термострічка
23 287.44
UAH з ПДВ
Номер:
50d78dd2d3ce475bb803ae5bea9775cd
Ідентифікатор договору:
UA-2022-01-21-001788-b-b1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01984624
-
Контактна особа:
Лариса Михайлівна Сосідко +380671108817 16bolnitsa@i.ua https://dniprorada.gov.ua/
-
Адреса:
49069, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41136522
-
Контактна особа:
Черняк Віталій Григорович 380675433735 tender2@do-service.com.ua https://do-service.com.ua
-
Адреса:
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Полігонна, 10Б, примішення 40
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору:
39
Дата підписання:
17.02.2022 10:29
Період дії договору:
17.02.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
23 287.44 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 881.24 UAH)
Оплачено:
23 287.44 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 881.24 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари, термострічка
Кількість
23 найменувань
Період постачання
до 22.02.2022