-
Відкриті торги
-
КЕП
Послуги із заправки, відновлення картриджів
297 816.00
UAH з ПДВ
Номер:
708ffe829605486ab58951b5ad5c72cc
Ідентифікатор договору:
UA-2022-01-18-008348-a-b1
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
22933548
-
Контактна особа:
Аліна Скоробогатова +380444258604 alina_pishik@ukr.net http://my.zakupki.prom.ua
-
Адреса:
08500, Україна, Київська область, м. Фастів, вул. Саєнка Андрія, 10
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю „СІНТ”
×
-
Код ЄДРПОУ:
16285789
-
Контактна особа:
Мілєщенко Віталій 380937868519 lidia_01@ukr.net http://sint.ua
-
Адреса:
03179, Україна, Київська область, Київ, 03179, м.Київ, пр.Перемоги, 131
Класифікатор ДК 021:2015:
50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерівАналіз за цим CPV
Номер договору:
88/107-106
Дата підписання:
21.02.2022 11:13
Період дії договору:
21.02.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
297 816.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 49 636.00 UAH)
Оплачено:
297 816.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 49 636.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги із заправки, відновлення картриджів
Кількість
1198 послуга
Період постачання
10.02.2022 - 15.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
5326f486311b4928a72daf012fe4ac1d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
21.11.2022 15:50
Статус:
Опубліковано