• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Код за ДК 021:2015: "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне" (папір ксероксний A4 SMARTLINE OFFICE)

15 402.00 UAH з ПДВ
Номер: af08ca79aa1e41728b86adfe51e22046
Ідентифікатор договору: UA-2022-02-07-011893-b-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМУС-ПОЛІГРАФ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 32
Дата підписання: 03.02.2022 15:33
Період дії договору: 03.02.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 15 402.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 567.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Код за ДК 021:2015: "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне" (папір ксероксний A4 SMARTLINE OFFICE)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 штуки
Період постачання 03.02.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В. Бердичівська,70 На карті