• Відкриті торги
  • КЕП

Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Будівництво комплексу переробки концентрату з системою предочистки фільтрату на полігоні твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області»

8 050 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 411d35f8729d4c7bb668a5c3428ef112
Ідентифікатор договору: UA-2022-01-14-003526-a-b1
Замовник: Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс"
Постачальник: ТОВ "Інтерпроект GMBH"
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 21/02-22ПКД
Дата підписання: 21.02.2022 13:55
Період дії договору: 21.02.2022 00:00 - 20.09.2023 00:00
Сума договору: 8 050 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 341 666.66 UAH)
Причини розірвання договору: На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-14-003526-a від 08.09.2023 року

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Будівництво комплексу переробки концентрату з системою предочистки фільтрату на полігоні твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області»
Код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Україна, м. Київ На карті

Внесені зміни

    Номер: 05e14560dcd147cb974a94bdb14ef096
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку із закінченням 2022 бюджетного року, відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки по об’єкту «Будівництво комплексу переробки концентрату з системою предочистки фільтрату на полігоні твердих побутових відходів №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області» станом на «____» грудня 2022 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися змінити п.5.2 Розділу 5 Договору та викласти його наступним чином: «5.2. Бюджетні зобов’язання Замовника за даним Договором виникають у разі наявності та в межах передбачених бюджетних асигнувань і надходження коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2022 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, бюджетні зобов’язання становили 0,00 (Нуль гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ 20% - 0,00 (Нуль гривень 00 копійок); – залишок бюджетних зобов’язань за Договором становитиме 8 050 000,00 грн. (Вісім мільйонів п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20 % – 1 341 666,66 (Один мільйон триста сорок одна тисяча шістсот шістдесят шість гривень 66 копійок), після затвердження Бюджету м.Києва на 2023 рік та внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки.» 2. У зв’язку із агресією російської федерації проти України та запровадженням 24.02.2022 року на території України воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 року №64/2022 (зі змінами), відсутністю фінансування Сторони дійшли згоди внести зміни до п.3.1 Розділу 3 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2023 року, відповідно до календарного плану робіт (з урахуванням виконання розділу ОВД та здійснення експертизи проекту).» 3. Сторони погодилися внести зміни до п.15.1. Розділу 15 Договору та викласти його в такій редакції: «15.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2023, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором.» 4. Сторони домовилися викласти Додаток 2 (Календарний план виконання робіт) у новій редакції.
    Номер додаткової угоди: 1/22
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2022 11:02
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 1_22 від 28.12.2022 до Дог № 21_02-22ПКД від 21.02.2022...
p7s
sign.p7s
    Номер: b000dfb161904aaaa9789011a32a809f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони домовились доповнити п. 2.1. Розділу 2 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Договірна ціна за цим Договором складає: 8 050 000, 00 грн. (Вісім мільйонів п'ятдесят тисяч грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 1 341 666 грн. 66 коп. (Один мільйон триста сорок одна тисяча шістсот шістдесят шість грн. 66 коп.), з них: - Техніко-економічне обґрунтування (ТЕО) - 2 415 000,00 грн. (Два мільйони чотириста п'ятнадцять тисяч грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 402 500,00 грн. (Чотириста дві тисячі п'ятсот грн. 00 коп.); - Проект (П) - 2 817 500,00 грн. (Два мільйона вісімсот сімнадцять тисяч п'ятсот грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 469 583,33 (Чотириста шістдесят дев'ять тисяч п'ятсот вісімдесят три грн. 33 коп.); - Оцінка впливу на довкілля (ОВД) - 644 000,00 грн. (Шістсот сорок чотири тисячі грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 107 333.33 грн. (Сто сім тисяч триста тридцять три грн. 33 коп.); - Робоча документація (РД) - 2 173 500,00 грн. (Два мільйона сто сімдесят три тисячі п'ятсот грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 362 250,00 грн. (Триста шістдесят дві тисячі двісті п'ятдесят грн., 00 коп.) та включає всі витрати Виконавця, необхідні для якісного виконання робіт. Розрахунок договірної ціни є невід’ємною частиною цього договору (Додаток 1). » 2. Сторони домовилися викласти Додаток (Розрахунок договірної ціни) у новій редакції. 3. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника внести зміни до Розділу 18 Договору та викласти його у новій редакції
    Номер додаткової угоди: 1/23
    Дата внесення змін до договору: 14.02.2023 09:58
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 1_23 від 14.02.2023 до Дог № 21_02-22ПКД від 21.02.2023...
p7s
sign.p7s
    Номер: 8e45ed32ea204ca085f071cde0305cae
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-14-003526-a від 08.09.2023 року Сторони дійшли згоди про наступне: 1. Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками за Договором. 2. Станом на момент підписання даної Угоди Виконавцем було виконано зобов’язань за Договором на суму 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.), Замовником - 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.).
    Номер додаткової угоди: 2/23
    Дата внесення змін до договору: 20.09.2023 11:29
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 2_23від 20.09.2023 до Дог № 21_02-22ПКД від 21.02.2022....
p7s
sign.p7s