• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне (офісний папір, конверти, ручки для писання та олівці, дошки, штемпелі для датування, опечатування та нумерування; штемпельні подушечки, біндери, канцелярські скрепки, скоби, вироби пластмасові інші (штамп, файл, папки пласт. миска, відро))

36 512.70 UAH без ПДВ
Номер: 051c8ef24f764c8492d6ff1f074d9a41
Ідентифікатор договору: UA-2022-02-04-001407-c-c1
Замовник: Новоайдарська селищна рада
Постачальник: Фізична особа-підприємець Гардаш Ангеліна Юріївна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 12
Дата підписання: 03.02.2022 11:00
Період дії договору: 03.02.2022 11:00 - 31.12.2022 11:00
Сума договору: 36 512.70 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Офісне устаткування та приладдя різне (офісний папір, конверти, ручки для писання та олівці, дошки, штемпелі для датування, опечатування та нумерування; штемпельні подушечки, біндери, канцелярські скрепки, скоби, вироби пластмасові інші (штамп, файл, папки пласт. миска, відро))
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 202 штуки
Період постачання до 10.02.2022
Місце постачання 93500, Україна, Луганська область, смт Новоайдар, вул.Дружби,1 На карті