-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Виготовлення проєктно-кошторисної документації, з отриманням позитивного звіту експертизи, по об’єкту: «Реконструкція комплексу будівель та споруд Полтавської обласної дитячо-юнацької реабілітаційно-спортивної школи інвалідів за адресою: провулок Шкільний, 6, с. Сухорабівка Полтавської області» (ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги)
1 490 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
9b2f3bdef5e2448eaa1587c33faac463
Ідентифікатор договору:
UA-2022-01-25-015956-b-b1
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04013991
-
Контактна особа:
Юлія Сілакова +380532560631 yulya.silakova@ukr.net
-
Адреса:
36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Зигіна, буд. 1
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "НЕОІНЖИНІРИНГ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41873614
-
Контактна особа:
ТОВ НЕОІНЖИНІРИНГ +380956063536 behterlilia@gmail.com
-
Адреса:
36008, Україна, Полтавська область, місто Полтава, ВУЛИЦЯ КАГАМЛИКА, будинок 72 И, офіс 59
Класифікатор ДК 021:2015:
71000000-8 Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
03-22/14
Дата підписання:
04.02.2022 15:00
Період дії договору:
04.02.2022 00:00 - 19.12.2023 00:00
Сума договору:
1 490 000.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору:
Сторони керуючись п. 7.5. Розділу 7 Договору №03-22/14 від 04.02.2022 домовились розірвати Договір №03-22/14 від 04.02.2022
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виготовлення проєктно-кошторисної документації, з отриманням позитивного звіту експертизи, по об’єкту: «Реконструкція комплексу будівель та споруд Полтавської обласної дитячо-юнацької реабілітаційно-спортивної школи інвалідів за адресою: провулок Шкільний, 6, с. Сухорабівка Полтавської області» (ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 23.12.2023
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
c166d379acc54870b465788c1a5d934c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Внесення змін до Розділу 2 Договору
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.06.2022 10:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
eba1f91d44ad4414a7213ffa8847d1d6
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися внести зміни до п. 2.1. і п. 2.3. Розділу 2, Розділу 10 та Додатку №2 Договору
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
23.12.2022 17:59
Статус:
Опубліковано