• Спрощена закупівля
  • КЕП

ДК 021:2015 15550000-8 Молочні продукти різні

17 523.36 UAH з ПДВ
Номер: d477b09f10f746a3ab87e70fcd4c41c8
Ідентифікатор договору: UA-2022-01-18-003115-c-c1
Замовник: Управління освіти, молоді, спорту та національно-патріотичного виховання виконавчого комітету Малинської міської ради
Постачальник: ТОВ "Акріс Логістик"
Класифікатор ДК 021:2015: 15550000-8 Молочні продукти різніАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Кефір 3,2% ТМ "Рудь", по 1 л: 30.96000 UAH з ПДВ
Номер договору: 112
Дата підписання: 15.02.2022 11:13
Період дії договору: 15.02.2022 00:00 - 31.01.2023 23:59
Сума договору: 17 523.36 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 920.56 UAH)
Оплачено: 17 523.36 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 920.56 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кефір 3,2% ТМ "Рудь", по 1 л
Код ДК 021:2015: 15551000-5 Йогурти та інші ферментовані молочні продукти
Кількість 566 літр
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 11600, Україна, Житомирська область, Коростенський р-н, підпорядковані навчальні заклади Замовника, які розташовані на території Малинської міської територіальної громади На карті

Внесені зміни

    Номер: 3e5daa8c841444198629be86e6db0334
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» та пп.1 п. 12.9 Договору № 112 від 15.02.2022 року, а також за згодою Сторін, Сторони домовились зменшити ціну договору.
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2022 23:59
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Д.у до д112 301222.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 10e6e28434674e3088d4f1544b1eacd7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесення змін до договору згідно змісту додаткової угоди № 2 від 30.12.2022 р. (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження). Сума договору, після внесення змін, залишається незмінною. Обсяги закупівлі, після внесення змін, залишаються незмінними.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2022 23:59
    Статус:
    Опубліковано
pdf
2.pdf
p7s
sign.p7s