-
Переговорна процедура
-
КЕП
Комунальні послуги з утилізації сміття та поводження зі сміттям:Одеська обл. м.Арциз, вул. Інтернаціональна,8
3 386.40
UAH з ПДВ
Номер:
095ae50a24f64b4f9f1c62ad2bec819d
Ідентифікатор договору:
UA-2022-02-01-011661-b-c1
Замовник:
Державна податкова служба України Головне управління ДПС в Одеській області (філія ДПС)
×
-
Код ЄДРПОУ:
44069166
-
Контактна особа:
Мончинська Ірина Віталіївна +380482300332 m43142370@ukr.net
-
Адреса:
65044, Україна, Одеська область, Одеса, вул.Семінарська, буд.5
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32795536
-
Контактна особа:
Забродін Володимир Леонідович 0484531619 blagoustrii_arziz@ukr.net
-
Адреса:
68400, Україна, Одеська область, м.Арциз, вул.28 червня,09
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору:
22-2022
Дата підписання:
15.02.2022 00:00
Період дії договору:
15.02.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору:
3 386.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 564.40 UAH)
Оплачено:
3 386.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 564.40 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комунальні послуги з утилізації сміття та поводження зі сміттям:Одеська обл. м.Арциз, вул. Інтернаціональна,8
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Номер:
df08e9face194d159c62c71968032f05
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку зі зменшенням споживання послуг у березні-квітні зменшити суму Договору на 338,64 грн (триста тридцять вісім гривень 64 копійки) та викласти пункт 3.2. розділу 3. Вартість Послуг та порядок здійснення оплати в новій редакції: «3.2. Вартість Послуг складає за вивіз за 1 куб.м. 169,32 грн. з ПДВ. Загальна сума Договору становить 3 386,40 грн (три тисячі триста вісімдесят шість гривень 40 копійок), в т.ч. ПДВ 564,40 грн та розраховується згідно специфікації згідно з Додатком 1 до даного Договору. КЕКВ 2275.».
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
15.12.2022 00:00
Статус:
Опубліковано