• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Вивіз сміття (адміністративних приміщень Обухівської ТГ)

8 374.44 UAH з ПДВ
Номер: 67d11e0ba84c45039181e6c4c08f539a
Ідентифікатор договору: UA-2022-02-01-004391-c-a1
Замовник: Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
Постачальник: ПП "Обухівміськвторресурси"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 2/13
Дата підписання: 31.01.2022 00:00
Період дії договору: 31.01.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 8 374.44 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 395.74 UAH)
Причини розірвання договору: Зміна тарифів

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Вивіз сміття (адміністративних приміщень Обухівської ТГ)
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 1 послуга
Період постачання 31.01.2022 - 31.12.2022
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: aa0c89a872724d58b8a28599ff3f8f4c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна тарифів
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 21.02.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаток №2 13.pdf
p7s
sign.p7s