-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Послуги з інженерного проектування. Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція котельні за адресою: вул. Житомирська, 78, в м. Бердичів Житомирської області».Замовник згідно Закону про публічні закупівлі ст. 2 ч.2 п. 2 забезпечення виробництва, транспортування та постачання теплової енергії споживачам;
49 800.00
UAH з ПДВ
Номер:
57158259ba0948f3871ed29cd59172c1
Ідентифікатор договору:
UA-2022-01-18-005917-a-b1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРДИЧІВТЕПЛОЕНЕРГО"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32794899
-
Контактна особа:
Роман Брандт +380976251009 karapyzo33@gmail.com http://berdtke.com.ua/
-
Адреса:
13312, Україна, Житомирська область, місто Бердичів, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 23
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПРОМ-ІНЖИНІРИНГ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42645191
-
Контактна особа:
Кіпко Сергій 380504781661 KIPKO.S.A@UKR.NET
-
Адреса:
Україна, 84301, Донецька обл., місто Краматорськ, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 26, квартира 108
Класифікатор ДК 021:2015:
71320000-7 Послуги з інженерного проектуванняАналіз за цим CPV
Номер договору:
3/2022
Дата підписання:
10.02.2022 11:29
Період дії договору:
10.02.2022 00:00 - 25.05.2023 00:00
Сума договору:
49 800.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 8 300.00 UAH)
Причини розірвання договору:
В зв’язку з відсутністю можливості у Замовника надати Підряднику вихідні дані необхідні для розробки проектно-кошторисної документації в повному обсязі, Сторони дійшли до взаємної згоди розірвати Договір підряду на виконання проектних робіт №3/2022 від 10 лютого 2022 р.
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
10a1ccb306624d15be90a88b4218345f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, надання послуг згідно п.3.4.1 Договору Підрядником за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
28.12.2022 09:50
Статус:
Опубліковано