-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
8 985.60
UAH без ПДВ
Номер:
79302e427a0248d5baaa2de6f5b396a8
Ідентифікатор договору:
UA-2022-01-31-005835-b-b1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Маловисківська лікарня" Маловисківської міської ради Новоукраїнського району Кіровоградської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
01995203
-
Контактна особа:
Наталія Жирна +380950666001 nzhirna@meta.ua
-
Адреса:
26200, Україна, Кіровоградська область, м. Мала Виска, вул. Шевченка, 64
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАЛА ВИСКА ВОДОКАНАЛ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
33124135
-
Контактна особа:
Аврунов Володимир Анатолійович 0525852945
-
Адреса:
26200, Україна, Кіровоградська область, місто Мала Виска, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА будинок 1
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору:
2284
Дата підписання:
31.01.2022 13:26
Період дії договору:
31.01.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
8 985.60 UAH без ПДВ
Оплачено:
8 985.60 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість
1 послуга
Період постачання
31.01.2022 - 31.12.2022
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
672f6f816b1e46218818a1848c905fa8
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
300
Дата внесення змін до договору:
20.10.2022 14:43
Статус:
Опубліковано