• Відкриті торги
  • КЕП

Молоко

861 994.23 UAH з ПДВ
Номер: 6d3e46f807ad4080a4665b97179d6d64
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-17-000630-b-c1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ САФ'ЯНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
Класифікатор ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершкиАналіз за цим CPV
Номер договору: 31
Дата підписання: 10.02.2022 00:00
Період дії договору: 10.02.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору: 861 994.23 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 143 665.70 UAH)
Оплачено: 11 074.14 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 845.69 UAH)
Причини розірвання договору: Розірвання договору з вини постачальника внаслідок настання форс- мажорних обставин (обставин непереборної сили)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Молоко ультрапастеризоване (жирн. 3,2%)
Код ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки
Кількість 25608.86 кг
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 68670, Україна, Одеська область, Заклади загальної середньої освіти та заклади дошкільної освіти управління освіти Саф’янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області (згідно Додатку 4 до Тендерної документації), с. Саф'яни, вул. Грушевського, буд. 85 На карті

Внесені зміни

    Номер: ba77663635054c56958f7aec596334fc
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 17.02.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 від 17.02.2022 року до договору 31.pdf
    Номер: 831f8a7ffcd24f6c9304b340a449e083
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись п. 1.3,11.1 та 11.3 Договору, та п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, сторони за взаємною згодою домовились зменшити вартість договору
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 08.08.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 2 до Договору 31.pdf