• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів)

105 000.00 UAH без ПДВ
Номер: c69e32e2968848fd99d19e5d765d9917
Ідентифікатор договору: UA-2022-01-25-003293-a-a1
Замовник: Лановецький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 імені Юрія Коваля
Постачальник: ФОП Дарморост Світлана Василівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 1
Дата підписання: 24.01.2022 00:00
Період дії договору: 24.01.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору: 105 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 9 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 47402, Україна, Тернопільська область, Ланівці, вул.Шкільна, буд.5, вул.Шкільна, буд.5 На карті

Внесені зміни

    Номер: bf3a599bb8db49daba4895981574c758
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору в частині загальної суми
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 22.08.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод.угода.1.pdf
    Номер: 641f93a69f744de6a97f09c438899b6e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна вартості харчування учнів пільгових категорій відповідно до рішення сесії Лановецької міської ради №2537 від 12.08.2022
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 20.09.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод уг._2 харчування.pdf