-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
КЕП
ШГВ21Т-384 39130000-2 Офісні меблі (Меблі для Харкова в асортименті: Стіл, конференц приставка, сервісна тумба, шафи)
п.4 ч.5, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
224 899.99
UAH з ПДВ
Номер:
56c8c0b0d6bd4866bca156948c10593a
Ідентифікатор договору:
UA-2021-11-26-000905-a-b1
Замовник:
АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Шебелинкагазвидобування"
×
-
Код ЄДРПОУ:
00153146
-
Контактна особа:
Сергій Демченко +380675775883 dsn@shgpu.com.ua
-
Адреса:
64250, Україна, Харківська область, смт. Донець, вул. Стадіонна, 9
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
ТЗОВ "ЛЮКС СЕРВІС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
25087738
-
Контактна особа:
Чимрук Олег 380977557626 VolynMebel@gmail.com
-
Адреса:
45000, Україна, Волинська область, Ковель, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 158
Класифікатор ДК 021:2015:
39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Опис:
п.4 ч.5, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору:
21-384
Дата підписання:
08.02.2022 10:00
Період дії договору:
08.02.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
224 899.99 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 37 483.33 UAH)
Оплачено:
224 899.99 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 37 483.33 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
39130000-2 Офісні меблі (Стіл керівника)
Кількість
2 штуки
Період постачання
30.01.2022 - 30.11.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
39130000-2 Офісні меблі (Стіл керівника)
Кількість
10 штуки
Період постачання
30.01.2022 - 30.11.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
39130000-2 Офісні меблі (Конференц-приставка)
Кількість
4 штуки
Період постачання
30.01.2022 - 30.11.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
39130000-2 Офісні меблі (Сервісна тумба до столу)
Кількість
12 штуки
Період постачання
30.01.2022 - 30.11.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
39130000-2 Офісні меблі (Шафа платяна з двома дверятами)
Кількість
6 штуки
Період постачання
30.01.2022 - 30.11.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
39130000-2 Офісні меблі (Шафа для документів на 5 поличок закрита)
Кількість
6 штуки
Період постачання
30.01.2022 - 30.11.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
39130000-2 Офісні меблі (Шафа для документів на 5 поличок)
Кількість
6 штуки
Період постачання
30.01.2022 - 30.11.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
06c1d24094c94f1292b7536dfad0cfa6
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
п.4 ч.5, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
09.11.2022 10:00
Статус:
Опубліковано