• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • КЕП

ШГВ21Т-384 39130000-2 Офісні меблі (Меблі для Харкова в асортименті: Стіл, конференц приставка, сервісна тумба, шафи)

п.4 ч.5, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю

224 899.99 UAH з ПДВ
Номер: 56c8c0b0d6bd4866bca156948c10593a
Ідентифікатор договору: UA-2021-11-26-000905-a-b1
Замовник: АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Шебелинкагазвидобування"
Постачальник: ТЗОВ "ЛЮКС СЕРВІС"
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Опис: п.4 ч.5, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору: 21-384
Дата підписання: 08.02.2022 10:00
Період дії договору: 08.02.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 224 899.99 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 37 483.33 UAH)
Оплачено: 224 899.99 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 37 483.33 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
39130000-2 Офісні меблі (Стіл керівника)
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 2 штуки
Період постачання 30.01.2022 - 30.11.2022
Місце постачання Відповідно до документації
39130000-2 Офісні меблі (Стіл керівника)
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 10 штуки
Період постачання 30.01.2022 - 30.11.2022
Місце постачання Відповідно до документації
39130000-2 Офісні меблі (Конференц-приставка)
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 4 штуки
Період постачання 30.01.2022 - 30.11.2022
Місце постачання Відповідно до документації
39130000-2 Офісні меблі (Сервісна тумба до столу)
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 12 штуки
Період постачання 30.01.2022 - 30.11.2022
Місце постачання Відповідно до документації
39130000-2 Офісні меблі (Шафа платяна з двома дверятами)
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 6 штуки
Період постачання 30.01.2022 - 30.11.2022
Місце постачання Відповідно до документації
39130000-2 Офісні меблі (Шафа для документів на 5 поличок закрита)
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 6 штуки
Період постачання 30.01.2022 - 30.11.2022
Місце постачання Відповідно до документації
39130000-2 Офісні меблі (Шафа для документів на 5 поличок)
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 6 штуки
Період постачання 30.01.2022 - 30.11.2022
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 06c1d24094c94f1292b7536dfad0cfa6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: п.4 ч.5, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 09.11.2022 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода.pdf
p7s
sign.p7s