-
Відкриті торги
-
КЕП
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з поводження з побутовими відходами (видалення та утилізація твердих побутових відходів))
406 866.00
UAH з ПДВ
Номер:
8e7f9f74875f4a28a726248e2ca2857c
Ідентифікатор договору:
UA-2021-12-30-006370-c-a1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради Київської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
26191575
-
Контактна особа:
Дяченко Олена Миколаївна 080459761331 diachenkoelena@ukr.net
-
Адреса:
08205, Україна, Київська область, Ірпінь, Садова,38
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ІРПІНЬ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
39618372
-
Контактна особа:
Юрій Давиденко +380971008123 uzhkh_postach@ukr.net
-
Адреса:
08200, Україна, Київська область, місто Ірпінь, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, будинок 21
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору:
74-Е
Дата підписання:
08.02.2022 00:00
Період дії договору:
08.02.2022 00:00 - 31.03.2023 00:00
Сума договору:
406 866.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 67 811.00 UAH)
Оплачено:
203 139.06 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 33 856.51 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поводження з побутовими відходами (видалення та утилізація твердих побутових відходів)
Кількість
1900 метри кубічні
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
cbd52a1e6ec949d682955880c05da8ae
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовилися збільшити бюджетні призначення на 43 545,39 грн.(сорок три тисячі п’ятсот сорок п’ять грн. 39 коп.) за рахунок зменшення суми власних коштів.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
11.10.2022 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
bb78e91657dc494aa322d524253eb621
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовилися збільшити бюджетні призначення на 40000,00 грн.(сорок тисяч грн. 00 коп.) за рахунок зменшення суми договору за власні кошти.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
21.11.2022 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
1f0c3e001fc649829e402363e4a6f0f9
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовилися зменшити бюджетні призначення на 16 007,16 грн.(Шістнадцять тисяч сім грн. 16 коп.), в т.ч. ПДВ - 2667,86 грн.,за рахунок збільшення власних коштів.
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
15.12.2022 00:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
29750710333b4665b816adcb2cb61efd
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до частини 5,6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами і доповненнями) та згідно п.п.8 п.10.3 розділу Х Інші умови Договору № 74-П від 08.02.2022 р. Сторони дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, а саме до 31.03.2023 року
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
27.12.2022 00:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
0085041a6ba44053a67d50c19b5c10c0
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до частини 5,6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами і доповненнями) та згідно п.п.8 п.10.3 розділу Х Інші умови Договору № 74-П від 08.02.2022 р. Сторони дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, а саме до 31.03.2023 року та дійшли згоди про наступне:
1. Внести зміни до п. 3.1. Договору та викласти його у новій редакції:
«3.1. Загальна сума Договору складає 339 055,00 (триста тридцять дев’ять тисяч п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок) гривень, у тому числі: ПДВ - 56 509,17 грн.
Сума цього Договору з 01.01.2023 р. по 31.03.2023 р. що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році суми Договору за 2022 р. становить: 67 811,00 грн. (шістдесят сім тисяч вісімсот одинадцять гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ – 11301,83 (одинадцять тисч триста одна грн.83 копійок)».
Загальна сума договору за весь період становить 406 866,00 грн. (чотириста шість тисяч вісімсот шістдесят шість грн.копійок) у тому числі ПДВ – 67811,00 грн. (шістдесят сім тисяч вісімсот одинадцять гривень 00 копійок).
Внести зміни до п.4.6. Договору та викласти його у новій редакції:
4.6. На дату укладання додаткової угоди до Договору бюджетні зобов'язання виникають у межах кошторисних призначень та становлять 59000,00 грн.(п’ятдесят дев’ять тисяч грн.00коп.), в т.ч. ПДВ 9833,33 грн.
Сума договору за рахунок власних надходжень становить 8811,00 грн.(вісім тисяч вісімсот одинадцять грн.00 коп.) в т.ч. ПДВ 1468,50 грн.
Подальше виникнення зобов'язань буде збільшуватися та/або зменшуватись відповідно до
кошторисних призначень та регламентуватися шляхом укладання додаткових угод, але в будь
якому разі не може перевищувати загальної суми Договору.».
2. Внести зміни до п. 9.1 Договору та викласти його у новій редакції:
3. «Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31.03.2023 р. включно, а в частині проведення розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором.»
3. Усі інші умови залишаються незмінними.
Номер додаткової угоди:
5
Дата внесення змін до договору:
27.01.2023 00:00
Статус:
Опубліковано