• Спрощена закупівля
  • КЕП

Накладки гальмівні, гальмівне обладнання до трамвайних вагонів

100 270.20 UAH з ПДВ
Номер: 41e29d62651145caaafcfac5b289a75f
Ідентифікатор договору: UA-2022-01-12-002530-c-a1
Замовник: Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
Постачальник: ПП "Автоарматура"
Класифікатор ДК 021:2015: 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунівАналіз за цим CPV
Номер договору: 6803
Дата підписання: 04.02.2022 00:00
Період дії договору: 04.02.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 100 270.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 711.70 UAH)
Оплачено: 100 270.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 711.70 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Накладка гальмівна барабанного гальма трамвайного вагону типу КТМ, або еквівалент
Код ДК 021:2015: 34322300-3 Гальмові накладки
Кількість 4000 шт
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці,1, вул.Тбіліська,23 На карті
Накладка гальмівна дискового гальма трамвайного вагону типу К-1, або еквівалент
Код ДК 021:2015: 34322300-3 Гальмові накладки
Кількість 132 шт
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці,1, вул.Тбіліська,23 На карті
Накладка гальмівна барабанного гальма трамвайного вагону типу Т-3, або еквівалент
Код ДК 021:2015: 34322300-3 Гальмові накладки
Кількість 4000 шт
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці,1, вул.Тбіліська,23 На карті
Втулка цапфи конічна трамвайного вагону КТМ, або еквівалент
Код ДК 021:2015: 34322100-1 Гальмівне обладнання
Кількість 410 шт
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці,1, вул.Тбіліська,23 На карті
Втулка цапфи конічна трамвайного вагону Т3
Код ДК 021:2015: 34322100-1 Гальмівне обладнання
Кількість 150 шт
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці,1, вул.Тбіліська,23 На карті

Внесені зміни

    Номер: 949d9729e5614da6b7ecbb0721d9bab5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись пунктами 4.2. та 9.4. цього Договору, Господарським та Цивільним кодексами України, у зв’язку зі зміною джерел фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та викласти пункт 4.1. в наступній редакції: “4.1. Загальна сума цього Договору становить: 387 492,00 грн. (триста вісімдесят сім тисяч чотириста дев’яносто дві гривні нуль копійок) з урахуванням ПДВ, у тому числі ПДВ 64 582,00 грн. (шістдесят чотири тисячі п’ятсот вісімдесят дві гривні нуль копійок), в тому числі: За рахунок власних коштів підприємства: 370 652,16 грн. з ПДВ; у т. ч. ПДВ: 61 775,36 грн. Загальний фонд КЕКВ 2610: 16 839,84 грн. з ПДВ, у т. ч. ПДВ: 2 806,64 грн.” Джерелами фінансування закупівлі за цим Договором є: власні кошти від господарської діяльності підприємства та/або кошти місцевого бюджету (бюджету Криворізької міської територіальної громади), КЕКВ: 2610 “Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)” , відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2022 рік: Придбання матеріалів, запасних частин, вузлів, обладнання та інструменту для виконання технічного обслуговування і поточного ремонту трамвайних вагонів.” 2. Усі інші умови Договору залишаються без змін.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 13.05.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ№1 Д№6803.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: ca232afd67504dab89f1f1a65018aee8
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись пунктами 4.2. та 9.4. цього Договору, Господарським та Цивільним кодексами України, у зв’язку зі зміною джерел фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та викласти пункт 4.1. в наступній редакції: “4.1. Загальна сума цього Договору становить: 387 492,00 грн. (триста вісімдесят сім тисяч чотириста дев’яносто дві гривні нуль копійок) з урахуванням ПДВ, у тому числі ПДВ 64 582,00 грн. (шістдесят чотири тисячі п’ятсот вісімдесят дві гривні нуль копійок), в тому числі: Загальний фонд КЕКВ 2610: 309 954,72 грн. з ПДВ, у т. ч. ПДВ: 51 659,12 грн. За рахунок власних коштів підприємства: 77 537,28 грн. з ПДВ; у т. ч. ПДВ: 12 922,88 грн.” Джерелами фінансування закупівлі за цим Договором є: кошти місцевого бюджету (бюджету Криворізької міської територіальної громади), КЕКВ: 2610 “Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)” , відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2022 рік: Придбання матеріалів, запасних частин, вузлів, обладнання та інструменту для виконання технічного обслуговування і поточного ремонту трамвайних вагонів, та власні кошти від господарської діяльності підприємства.” 2. У зв’язку зі змінами джерел фінансування, Сторони дійшли згоди викласти Специфікації до Договору в новій редакції, що є невід’ємною частиною цього Договору та Додаткової угоди: - Специфікація № 2 (Додаток № 1 до Додаткової угоди), в якій зазначено перелік, обсяги та вартість Товару, який передав Постачальник у власність Покупця; - Специфікація № 3 (Додаток № 2 до Додаткової угоди), в якій зазначено перелік, обсяги та вартість Товарів, які Постачальник зобов’язується передати у власність Покупця. Зазначені зміни не призводять до змін обсягів, ціни за одиницю, вартості чи технічних та якісних характеристик Товару за Договором.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 08.06.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод.угода №2 до дог.6803.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 0b42badffe544492bfe8125194b15089
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись пунктом 9.5 Договору, пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, у зв’язку з відсутністю можливості реалізації договірних відносин Постачальником за визначеними Договорм цінами та необхідності зменшення обсягів закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та фактичного постачання, Сторони дійшли згоди викласти абзац другий пункту 4.1. Договору в наступній редакції: “4.1. Загальна сума цього Договору становить: 100 270,20 грн. (сто тисяч двісті сімдесят гривень 20 копійок) з урахуванням ПДВ, у тому числі ПДВ 16 711,70 грн. (шістнадцять тисяч сімсот одинадцять гривень 70 копійок), в тому числі: Загальний фонд КЕКВ 2610: 25 783,32 грн. з ПДВ, у т. ч. ПДВ: 4 297,22 грн. За рахунок власних коштів підприємства: 74 486,88грн. з ПДВ; у т. ч. ПДВ: 12 414,48 грн. Джерелами фінансування закупівлі за цим Договором є: кошти місцевого бюджету (бюджету Криворізької міської територіальної громади), КЕКВ: 2610 “Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)” , відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2022 рік: Придбання матеріалів, запасних частин, вузлів, обладнання та інструменту для виконання технічного обслуговування і поточного ремонту трамвайних вагонів, та власні кошти від господарської діяльності підприємства.” 2. У зв’язку зі зменшенням фактичних обсягів закупівлі, Сторони погодились викласти Специфікації до Договору в новій редакції, що є невід’ємною частиною цього Договору та Додаткової угоди: - Специфікація № 4 (Додаток № 1 до Додаткової угоди), в якій зазначено фактичну кількість та загальну вартість товару, що Постачальник передав у власність Покупця (становить суму Специфікацій № 5 та № 6, згідно із джерелами фінансування): • КЕКВ: 2610 “Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)” (Додаток № 2 до Договору та Додаткової угоди — Специфікація № 5), відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2022 рік: Придбання матеріалів, запасних частин, вузлів, обладнання та інструменту для виконання технічного обслуговування і поточного ремонту трамвайних вагонів; • за рахунок власних коштів підприємства (Додаток № 3 до Договору та Додаткової угоди — Специфікація № 6).
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 19.07.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод.угода №3 до дог.6803 від 04.02.2022.pdf
p7s
sign.p7s