• Спрощена закупівля
  • КЕП

Алюмінієві композитні панелі

690 120.00 UAH з ПДВ
Номер: a6da1918394649dcaa2a20c936b51260
Ідентифікатор договору: UA-2022-01-11-003844-a-a1
Замовник: Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
Постачальник: ТОВ ТПК "Алюмакс-Дніпро"
Класифікатор ДК 021:2015: 44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріаламиАналіз за цим CPV
Номер договору: 6802
Дата підписання: 04.02.2022 00:00
Період дії договору: 04.02.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 690 120.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 115 020.00 UAH)
Причини розірвання договору: Керуючись пунктом 9.5 Договору, пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, у зв’язку з відсутністю можливості реалізації договірних відносин Постачальником та необхідності зменшення обсягів закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, Сторони дійшли згоди викласти абзац другий пункту 4.1. Договору в наступній редакції: «4.1. Загальна сума цього Договору становить: 0,00 грн. ( Нуль гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ, у тому числі ПДВ 0,00 грн. ( Нуль гривень 00 копійок), в тому числі: За рахунок власних коштів підприємства: 0,00 грн. з ПДВ; у т. ч. ПДВ: 0,00 грн. Спеціальний фонд КЕКВ 3210: 0,00 грн. з ПДВ, у т. ч. ПДВ: 0,00 грн Джерелами фінансування закупівлі за цим Договором є: власні кошти від господарської діяльності підприємства та/або кошти місцевого бюджету (бюджету Криворізької міської територіальної громади): - КЕКВ: 3210 “Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)”, відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2022 рік: Придбання запасних частин, матеріалів, обладнання та інструменту для виконання капітально-відновлювальних ремонтів трамвайних вагонів.»

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Алюмінієва композитна панель 4/0,4 мм, або еквівалент
Код ДК 021:2015: 44175000-7 Панелі
Кількість 900 метри квадратні
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Майдан Праці,1 На карті

Внесені зміни

    Номер: ef4e8b311d574c37b89d9f77c43721d1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись пунктами 4.2. та 9.4. цього Договору, Господарським та Цивільним кодексами України, у зв’язку зі зміною джерел фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та викласти пункт 4.1. в наступній редакції: «4.1. Загальна сума цього Договору становить: 690 120,00 грн. ( Шістсот дев’яносто тисяч сто двадцять гривень 00 коп.) з урахуванням ПДВ, у тому числі ПДВ 115 020,00 грн. ( Сто п’ятнадцять тисяч двадцять гривень 00 коп.), в тому числі: За рахунок власних коштів підприємства: 690 120,00 грн. з ПДВ; у т. ч. ПДВ: 115 020,00 грн. Спеціальний фонд КЕКВ 3210: 0,00 грн. з ПДВ, у т. ч. ПДВ: 0,00 грн Джерелами фінансування закупівлі за цим Договором є: власні кошти від господарської діяльності підприємства та/або кошти місцевого бюджету (бюджету Криворізької міської територіальної громади): - КЕКВ: 3210 “Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)”, відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2022 рік: Придбання запасних частин, матеріалів, обладнання та інструменту для виконання капітально-відновлювальних ремонтів трамвайних вагонів.»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 25.04.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод.угода № 1 до дог.6802.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 23e1ad3d79c54aedaf81342ec7bd5181
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись пунктом 9.5 Договору, пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, у зв’язку з відсутністю можливості реалізації договірних відносин Постачальником та необхідності зменшення обсягів закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, Сторони дійшли згоди викласти абзац другий пункту 4.1. Договору в наступній редакції: «4.1. Загальна сума цього Договору становить: 0,00 грн. ( Нуль гривень 00 копійок) з урахуванням ПДВ, у тому числі ПДВ 0,00 грн. ( Нуль гривень 00 копійок), в тому числі: За рахунок власних коштів підприємства: 0,00 грн. з ПДВ; у т. ч. ПДВ: 0,00 грн. Спеціальний фонд КЕКВ 3210: 0,00 грн. з ПДВ, у т. ч. ПДВ: 0,00 грн Джерелами фінансування закупівлі за цим Договором є: власні кошти від господарської діяльності підприємства та/або кошти місцевого бюджету (бюджету Криворізької міської територіальної громади): - КЕКВ: 3210 “Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)”, відповідно до Плану використання бюджетних коштів на 2022 рік: Придбання запасних частин, матеріалів, обладнання та інструменту для виконання капітально-відновлювальних ремонтів трамвайних вагонів.» 2. Сторони погодились, що Додаток до Договору — Специфікація № 1, втрачає чинність разом із Договором, та переліки, обсяги закупівель, ціни за одиницю та вартість товарів дорівнюють нулю. 3. Сторони підтверджують, що з моменту набрання чинності цієї Угоди зобов'язання Сторін, що виникли по Договору, припиняються, і Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли із Договором. Сторони підтверджують відсутність будь-яких претензій одна до одної, пов’язаних з виконанням цього Договору.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 26.05.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод.угода 2 до дог.6802.pdf
p7s
sign.p7s