• Спрощена закупівля
  • КЕП

ДК 021:2015 – 03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи», 03221111-7 «Буряк» - 5200 кг, 03221410-3 «Капуста качанна» - 6000 кг, 03222112-4 «Морква» - 3600 кг, 03221113-1 «Цибуля» - 2000 кг.

13 260.00 UAH без ПДВ
Номер: 7e25019d823d44759c40272666b9e1a3
Ідентифікатор договору: UA-2022-01-12-005704-a-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Сторожинецька багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" Сторожинецької міської ради Чернівецького району Чернівецької області
Постачальник: ФОП "ЗОЛОТАРЮК СІЛЬВІЯ МИКОЛАЇВНА"
Класифікатор ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Буряк: 12.00000 UAH без ПДВ
Морква : 10.00000 UAH без ПДВ
Цибуля : 11.00000 UAH без ПДВ
Капуста качанна : 12.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 14
Дата підписання: 28.01.2022 11:15
Період дії договору: 28.01.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 13 260.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 13 260.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Буряк
Код ДК 021:2015: 03221111-7 Буряк
Кількість 230 кілограм
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 59000, Україна, Чернівецька область, м.Сторожинець, Видинівського,22 На карті
Морква
Код ДК 021:2015: 03221112-4 Морква
Кількість 370 кілограм
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 59000, Україна, Чернівецька область, м.Сторожинець, Видинівського,22 На карті
Цибуля
Код ДК 021:2015: 03221113-1 Цибуля
Кількість 160 кілограм
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 59000, Україна, Чернівецька область, м.Сторожинець, Видинівського,22 На карті
Капуста качанна
Код ДК 021:2015: 03221410-3 Капуста качанна
Кількість 420 кілограм
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 59000, Україна, Чернівецька область, м.Сторожинець, Видинівського,22 На карті

Внесені зміни

    Номер: e4247ba911bc4ceebd0391894e2165b4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: згідно з пунктом 8.1 «Сторони не несуть відповідальності за невиконання або неналежне виконання будь-якого із положень даного Договору, якщо це невиконання або неналежне виконання є наслідком обставин, що перебувають поза контролем виконавчої Сторони, таких як пожежі, стихійні лиха, воєнні дії, торгове ембарго (далі - форс-мажорні обставини)» та 8.4 «Сторона, для якої створилася неможливість виконання зобов’язань за даним Договором, повинна негайно письмово сповістити другу Сторону про початок і припинення форс-мажорних обставин», Сторони домовились зменшити обсяг предмета договору на 179 140,00 грн без ПДВ, внести зміни до Договору № 14 від 28.01.2022 р. і викласти в наступній редакції: «пункт 3.3. Загальна сума цього Договору становить 13 260,00 грн. (Тринадцять тисяч двісті шістдесят гривень 00 коп.) без ПДВ, та розірвати даний Договір 14 від 28.01.2022року, згідно листа № 1/22 від 11.04.2022р.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 12.04.2022 15:35
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Лист Золотарюк.pdf
pdf
Дод угода 1 до 14 овочі Золотарюк.pdf
docx
151 Протокол Звіт про договір УО ФОП Золотарюк овочі.docx
p7s
sign.p7s