• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

30192700-8-Канцелярські товари

15 000.00 UAH без ПДВ
Номер: ea18cda4eb214e6fbd8ad016ab39d4e6
Ідентифікатор договору: UA-2022-01-21-003018-b-b1
Замовник: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "БЕРДИЧІВСЬКИЙ ВИПРАВНИЙ ЦЕНТР (№108)"
Постачальник: ФОП Ходюк І.В.
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Канцелярські товари (папір А4): 175.00000 UAH без ПДВ
Канцелярські товари (зошит А4): 41.66000 UAH без ПДВ
Номер договору: 7
Дата підписання: 21.01.2022 10:22
Період дії договору: 21.01.2022 10:22 - 31.12.2022 10:22
Сума договору: 15 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари (папір А4)
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 85 штуки
Період постачання 21.01.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 13306, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул. Низгірецька, 2 На карті
Канцелярські товари (зошит А4)
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 3 штуки
Період постачання 21.01.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 13306, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, вул.Низгірецька,2 На карті

Внесені зміни

    Номер: a88291a7efa94d70b0f818ca24e3166a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сума договору зменшується на 11070,40 грн. без ПДВ, згідно дод.угоди №1 від 13.12.2022 р. Загальна сума договору становитиме 3929,60 грн. без ПДВ.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 13.12.2022 14:22
    Статус:
    Опубліковано