• Спрощена закупівля
  • КЕП

Лот 1.

80 600.00 UAH з ПДВ
Номер: 4e17715d2a1547818768c7244aced252
Ідентифікатор договору: UA-2022-01-10-002514-c-a1
Замовник: СЛОБОЖАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО ПОЛЬКА МИКОЛИ МИКОЛАЙОВИЧА
Класифікатор ДК 021:2015: 90620000-9 Послуги з прибирання снігуАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Розчистка доріг місцевого значення від снігу на території Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області: 80 600.00000 UAH з ПДВ
Номер договору: 2
Дата підписання: 31.01.2022 00:00
Період дії договору: 31.01.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 80 600.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 13 433.33 UAH)
Причини розірвання договору: Відсутність в потребі

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Розчистка доріг місцевого значення від снігу на території Слобожанської селищної ради Чугуївського району Харківської області
Код ДК 021:2015: 90620000-9 Послуги з прибирання снігу
Кількість 1 посл.
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: 19823865915f4a9db25ad498bfae3d64
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Виправлення механічної (технічної) помилки
    Номер додаткової угоди: Протокол №23
    Дата внесення змін до договору: 03.02.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Протокол №23 від 03.02.2022.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: 4ea8338ab07c45eea81c55e0a9e6fbaf
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року, в обсязі що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі та викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: « Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 06.02.2023 року». Обсяг закупівлі послуг за Додатковою угодою становить 16,0 маш/год, вартість 1 год/маш 1007,50 грн. з ПДВ , на загальну суму 16 120,00 грн. в т.ч. ПДВ – 2686,67 грн.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 26.12.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Дод.угода №1 до дог№2 від 31.01.2022.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: 545ed3387a634aaba854725d038385a6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відсутність в потребі
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 14.02.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано