• Відкриті торги
  • КЕП

50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання)

222 854.40 UAH з ПДВ
Номер: 1d7e6dab8dd049ffb6259dfb45ea3fec
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-14-018140-c-a1
Замовник: Державне підприємство "Український державний центр радіочастот"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СОЛАР ІКС"
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору: 28
Дата підписання: 01.02.2022 16:10
Період дії договору: 01.02.2022 00:00 - 28.02.2023 00:00
Сума договору: 222 854.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 37 142.40 UAH)
Оплачено: 221 554.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 36 925.73 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1 послуга
Період постачання до 28.02.2023
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: aed93e2c71ed496e9c533adac4e36347
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони, керуючись пунктом 6 частини шостої ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі відповідних послуг на 2023 рік в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі. Для цього Сторони погодились: 1.1. Пункти 3.2, 3.3, 3.4, 3.5 Договору викласти в наступній редакції: «3.2. Ціна цього Договору згідно Калькуляції вартості послуг з технічного обслуговування та ремонту комп’ютерного обладнання (Додаток 2 до Договору) становить 222 854 грн. 40 коп. (двісті двадцять дві тисячі вісімсот п’ятдесят чотири гривні 40 копійок), у тому числі ПДВ 37 142 грн. 40 коп. (тридцять сім тисяч сто сорок дві гривні 40 копійок). 3.3. Вартість послуг планового технічного обслуговування комп’ютерного обладнання, становить 16 714 грн. 08 коп. (шістнадцять тисяч сімсот чотирнадцять гривень 08 копійок), у тому числі ПДВ 2 785 грн. 68 коп. (дві тисячі сімсот вісімдесят п’ять гривень 68 копійок) та визначена у Калькуляції вартості послуг з технічного обслуговування та ремонту комп’ютерного обладнання (Додаток 2 до Договору). 3.4. Вартість послуг з ремонту комп’ютерного обладнання становить 38 999 грн. 52 коп. (тридцять вісім тисячі дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 52 копійки), у тому числі ПДВ 6 499 грн. 92 коп. (шість тисяч чотириста дев’яносто дев’ять гривень 92 копійок) та визначена у Калькуляції вартості послуг з технічного обслуговування та ремонту комп’ютерного обладнання (Додаток 2 до Договору). 3.5. Вартість витрачених запасних частин становить 167 140 грн. 80 коп. (сто шістдесят сім тисяч сто сорок гривень 80 копійок), у тому числі ПДВ 27 856 грн. 80 коп. (двадцять сім тисяч вісімсот п’ятдесят шість гривень 80 копійок) та визначена у Калькуляції вартості послуг з технічного обслуговування та ремонту комп’ютерного обладнання (Додаток 2 до Договору).» 1.2. Пункт 5.2 Договору викласти в наступній редакції: «5.2. Обсяг послуги з технічного обслуговування комп’ютерного обладнання Замовника становить – 36 людино – годин. Перелік обладнання, на якому необхідно провести технічне обслуговування, визначає Замовник.» 1.3 Пункт 5.4 Договору викласти в наступній редакції: «5.4. Обсяг послуг з ремонту комп’ютерного обладнання Замовника становить – 84 людино – годин.» 1.4 Пункт 5.11 Договору викласти в наступній редакції: «5.11. Послуги з технічного обслуговування і послуги з ремонту комп’ютерного обладнання надаються з дати підписання Договору до 28.02.2023 року.» 1.5. Викласти п. 12.1 Договору в наступній редакції: «12.1. Строк дії Договору - з дати підписання Договору до 28.02.2023, але в будь-якому випадку Договір діє до повного виконання СТОРОНАМИ своїх зобов’язань.» 1.6. Викласти п. 2.3. Додатку 1 (Технічні вимоги «Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання») до Договору в наступній редакції: «2.3. Обсяг послуг з Технічного обслуговування комп’ютерного обладнання ЗАМОВНИКА становить - 36 людино-годин.» 1.7. Викласти п. 2.4. Додатку 1 (Технічні вимоги «Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання») до Договору в наступній редакції: «2.4. Обсяг послуг з ремонту комп’ютерного обладнання ЗАМОВНИКА становить - 84 людино-годин.» 1.8. Додаток 2 до Договору викласти в наступній редакції: «Додаток 2 до Договору № 28 01.02.2022 Калькуляція вартості послуг з технічного обслуговування та ремонту комп’ютерного обладнання 1. Розрахунок вартості 1 людино-години на надання послуг з технічного обслуговування та послуг з ремонту комп’ютерного обладнання: - заробітна плата – 200,00 грн.; - єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (без ПДВ) – 44,00 грн.; - собівартість – 120,00 грн.; - прибуток – 22,90 грн.; - вартість без ПДВ – 386,90 грн.; - ПДВ (20%) – 77,38 грн. Всього з ПДВ- 464,28 грн. 2. Загальна калькуляція вартості Договору проводиться, з урахуванням того, що запасні частини та витратні матеріали становлять 300% від суми вартості послуг з технічного обслуговування та послуги з ремонту комп’ютерного обладнання: Найменування складових ціни пропозиції Обсяг послуг, людино-години Ціна однієї людино-години, з ПДВ, грн. Вартість без ПДВ, грн. ПДВ, грн. Вартість з ПДВ, грн. 1. Послуги з технічного обслуговування комп’ютерного обладнання 36 464,28 13928,4 2785,68 16714,08 2. Послуги з ремонту комп’ютерного обладнання 84 464,28 32499,6 6499,92 38999,52 3. Запасні частини, витратні матеріали становлять 300% від суми вартості послуг з технічного обслуговування та послуги з ремонту комп’ютерного обладнання. х х 139284 27856,8 167140,8 Загальна вартість без ПДВ, грн 185 712,00 х х Сума ПДВ, грн х 37 142,40 х Загальна вартість з ПДВ, грн х х 222 854,40 ЗАМОВНИК: Державне підприємство «Український державний центр радіочастот» Директор з радіочастотного моніторингу та питань РЕЗ М.М. Ковальчук ВИКОНАВЕЦЬ: Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Солар Ікс» Директор О.В. Іваненко» 2. Інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені СТОРОНАМИ раніше, і СТОРОНИ підтверджують їх обов’язковість для себе.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 27.12.2022 15:43
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ№2 Дог№28 № ДУ№2 Дог№28 від 26.12.2022.pdf
p7s
ДУ№2_Дог№28_СоларІкс.docx.p7s
pdf
ДУ№2_Дог№28_СоларІкс.docx.pdf
p7s
sign.p7s