• Переговорна процедура (скорочена)
  • КЕП

Послуги з централізованого водовідведення

Сторони домовились зменшити загальну вартість договору на 75 968,52 грн., в т.ч. ПДВ – 12 661,42 грн.,після чого загальна вартість наданих послуг складає: 156 657,48 грн. ,в т.ч. ПДВ – 26 109,58 грн., в тому числі: - загальний фонд – 153 932,24 грн., у т.ч. ПДВ-25 655,37 грн. - відшкодування орендарів – 102,64 грн., у т.ч. ПДВ-17,11 грн. - власні кошти– 2622,60 грн., у т.ч. ПДВ-437,10 грн. Обсяг централізованого постачання з 01.01.2022 року по 31.12.2022 року становить 9226 м3.

156 657.48 UAH з ПДВ
Номер: 5ab795666f7e49d88a9ff0580659b025
Ідентифікатор договору: UA-2022-01-17-002898-a-a1
Замовник: Комунальне підприємство "Марганецька центральна міська лікарня" Марганецької міської ради"
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Класифікатор ДК 021:2015: 90430000-0 Послуги з відведення стічних водАналіз за цим CPV
Опис: Сторони домовились зменшити загальну вартість договору на 75 968,52 грн., в т.ч. ПДВ – 12 661,42 грн.,після чого загальна вартість наданих послуг складає: 156 657,48 грн. ,в т.ч. ПДВ – 26 109,58 грн., в тому числі: - загальний фонд – 153 932,24 грн., у т.ч. ПДВ-25 655,37 грн. - відшкодування орендарів – 102,64 грн., у т.ч. ПДВ-17,11 грн. - власні кошти– 2622,60 грн., у т.ч. ПДВ-437,10 грн. Обсяг централізованого постачання з 01.01.2022 року по 31.12.2022 року становить 9226 м3.
Номер договору: 25/22
Дата підписання: 24.01.2022 09:00
Період дії договору: 01.01.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 156 657.48 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 26 109.58 UAH)
Оплачено: 156 657.48 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 26 109.58 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з централізованого водовідведення
Код ДК 021:2015: 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод
Кількість 9226 метри кубічні
Період постачання 01.01.2022 - 31.12.2022
Місце постачання 53400, Україна, Дніпропетровська область, Марганец, вул.Паркова,15 На карті

Внесені зміни

    Номер: da57aeabe1194510beb02fc6247b47e7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшити загальну вартість договору на 75 968,52 грн. (Сімдесят п’ять тисяч дев’ятсот шістдесят вісім гривень 52 коп.), в т.ч. ПДВ – 12 661,42 грн. (Дванадцять тисяч шістсот шістдесят одна гривня 42 коп.) в тому числі: - загальний фонд місцевого бюджету – 75 052,36 грн., у т.ч. ПДВ – 12 508,73 грн. - за рахунок орієнтовного відшкодування орендарів – 916,16 грн., у т.ч. ПДВ – 152,69 грн. після чого абзац 3 пункту 5. Договору викласти в наступній редакції зі змістом: «Загальна вартість наданих послуг за цим Договором складає: 156 657,48 грн. (Сто п’ятдесят шість тисяч шістсот п’ятдесят сім гривень 48 коп.), в т.ч. ПДВ – 26 109,58 грн., в тому числі: - загальний фонд місцевого бюджету – 153 932,24 грн., у т.ч. ПДВ – 25 655,37 грн. - за рахунок орієнтовного відшкодування орендарів – 102,64 грн., у т.ч. ПДВ – 17,11 грн. - за власні кошти надходжень підприємства – 2622,60 грн., у т.ч. ПДВ – 437,10 грн. Обсяг централізованого постачання з 01.01.2022 року по 31.12.2022 року становить 9226 м3.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 21.12.2022 13:24
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Дод. угода № 1 до Дог. № 25_22.PDF
p7s
sign.p7s