• Спрощена закупівля
  • КЕП

охоронні послуги

895 641.69 UAH з ПДВ
Номер: 9c7cd523b8f54c5c99e2152b6f9256ec
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-29-003025-b-b1
Замовник: КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ”
Постачальник: ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 59/2022
Дата підписання: 25.01.2022 00:00
Період дії договору: 25.01.2022 00:00 - 28.02.2023 00:00
Сума договору: 895 641.69 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 149 273.62 UAH)
Оплачено: 885 843.13 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 147 640.52 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації Замовника
Код ДК 021:2015: 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації
Кількість 111 од.
Період постачання до 28.02.2023
Місце постачання
послуги з охорони майна Замовника, візуальний нагляд
Код ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Кількість 2937 Людино-година
Період постачання до 28.02.2023
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: a8463988924a4e94a4efd938dcebfa6a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі та загальну суму Договору про закупівлю згідно пунктом 1 частини 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з чим змінити та викласти в новій редакції пункт 8., пункт 2.7 та додаток №6 договору, а саме: - пункт 8.1. Договору: «8.1. Вартість послуг ЗАМОВНИКА по об’єктам, вказаним у п. 2.2. за період січень-грудень 2022р. становить 593650,35 грн. (П'ятсот дев'яносто три тисячі шістсот п'ятдесят гривень 35 копійок), у тому числі ПДВ (20%) – 98941,72 грн. (Дев'яносто вісім тисяч дев'ятсот сорок одна гривня 72 копійки), згідно Додатку 6 до Договору. Вартість послуг, вказаних у п. 2.7. становить 156167,54 грн. (Сто п'ятдесят шість тисяч сто шістдесят сім гривень 54 копійки), у тому чисті ПДВ (20%) – 26027,92 грн. (Двадцять шість тисяч двадцять сім гривень 92 копійки), вартість однієї людино-години становить 63,82 грн. (шістдесят три гривні 82 копійки), у тому чисті ПДВ (20%) – 10,64 грн. (десять гривень 64 копійки)» - пункт 2.7. Договору: «2.7. «ВИКОНАВЕЦЬ» зобов’язаний надавати послуги з охорони майна «Замовника», в тому числі за допомогою службових собак (за потребою), за письмовою заявкою замовника, тобто здійснювати візуальний нагляд за майном «Замовника», переданого за описом (далі – майно), в період часу, визначений в Дислокації (Додаток 5 до Договору). Максимальний загальний обсяг послуги – 2447 людино-годин. Обсяг може бути зменшений, залежно від потреб «ЗАМОВНИКА»». 2. Ввести в дію Вартість послуг (Додаток 6 до Договору, додається до додаткової угоди №1), у зв’язку з чим Вартість послуг (Додаток 6 до Договору) вважати таким, що втратив чинність з моменту підписання даної Додаткової угоди. Додаток 6 є невід’ємною частиною Договору. 3. Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Дана Додаткова угода набуває чинності з моменту її підписання Сторонами та є невід’ємною частиною Договору №59/2022 від 25 січня 2022р. 5. Дану Додаткову угоду складено у двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
доп.угода №1 до договору 59-2022.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 0266eb9caafb49bfb4c1603969d8cd9a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) «дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку» згідно з підпунктом 7 пункту 10.4 Договору від 25 січня 2022р № 59/2022, та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, Сторони уклали дану Додаткову угоду про таке. 1. Сторони домовились продовжити дію Договору від 25 січня 2022р № 59/2022 та викласти пункт 9.2 Договору від 25 січня 2022р № 59/2022 в наступній редакції: «9.2. Строк цього Договору починає свій перебіг з моменту, визначеному у п. 9.1 цього Договору та діє до 28.02.2023 року, а у частині розрахунків до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 2. У зв’язку з продовженням надання Послуг, відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» пункт 8.1 Договору доповнити наступним абзацом: Загальна вартість послуг за період січень-лютий 2023р. становить 145 823,8 грн. з ПДВ (сто сорок п’ять тисяч вісімсот двадцять три гривні 80 копійок), ПДВ (20%) – 24 303,96 грн. в тому числі: по об’єктам, вказаним у п. 2.2. за період січень-лютий 2023р. становить 114 552,00 грн. (сто чотирнадцять тисяч п’ятсот п’ятдесят дві гривні 00 копійок.), у тому чисті ПДВ (20%) – 19 091, 66 грн. (дев’ятнадцять тисяч дев’яносто одна гривня 66 копійок.), згідно Додатку 6 до Договору. Додаток 6 викласти у новій редакції. Вартість послуг, вказаних у п. 2.7. за період січень-лютий 2023р становить 31 271,8 грн. (тридцять одну тисячу двісті сімдесят одну гривню 80 копійок), у тому чисті ПДВ (20%) – 5169,42 грн. (п’ять тисяч сто шістдесят дев’ять гривень, 42 копійки), вартість однієї людино-години становить 63,82 грн. (шістдесят три гривні 82 копійки), у тому чисті ПДВ (20%) – 10,64 грн. (десять гривень 64 копійки). 3. Ввести в дію Специфікацію (Додаток 6 до додаткової угоди №3), у зв’язку з чим Специфікацію (Додаток 6 до додаткової угоди №1) вважати такою, що втратила чинність з моменту підписання даної Додаткової угоди. 4. Пункт 2.7 Договору викласти в новій редакції: «2.7. «ВИКОНАВЕЦЬ» зобов’язаний надавати послуги з охорони майна «Замовника», в тому числі за допомогою службових собак (за потребою), за письмовою заявкою замовника, тобто здійснювати візуальний нагляд за майном «Замовника», переданого за описом (далі – майно), в період часу, визначений в Дислокації (Додаток 5 до Договору). Максимальний загальний обсяг послуги за період січень-грудень 2022р. – 2447 людино-годин. Максимальний загальний обсяг послуги за період січень-лютий 2023р. – 490 людино-годин. 5. Усі інші умови залишаються незмінними. 6. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору № 59/2022 від 25 січня 2022 року.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода 3.pdf
p7s
sign.p7s