• Спрощена закупівля
  • КЕП

Послуги з організації харчування учнів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти, що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи

Послуги з організації харчування учнів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти, що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи

7 267.40 UAH без ПДВ
Номер: 784309a73209488cb62e389907a4c97e
Ідентифікатор договору: UA-2022-01-04-001013-c-c1
Замовник: Овруцький ліцей імені Андрія Малишка Овруцької міської ради
Постачальник: ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Опис: Послуги з організації харчування учнів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти, що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи
Номер договору: 10
Дата підписання: 17.01.2022 09:00
Період дії договору: до 30.09.2022 00:00
Сума договору: 7 267.40 UAH без ПДВ
Оплачено: 7 267.40 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін згідно листа від 08.09.2022 року №237 Учасника, сторони розірвали договір №10 від 17.01.2022р.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації харчування учнів, які навчаються в закладах загальної середньої освіти, що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 152 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 11100, Україна, Житомирська область, Коростенський район, заклади освіти Овруцького ліцею імені Андрія Малишка Овруцької міської ради На карті

Внесені зміни

    Номер: 4119bfb22d4b4d888ae358caf8cf26a3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись Бюджетним, Цивільним та Господарським кодексами України, Законом України «Про публічні закупівлі», в зв’язку з зменшенням обсягу закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 184899,85 грн., в тому числі наявних кошторисних призначень – 72888,55 грн. згідно ст.41 ч.5 п.1 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 13.1 даного договору, відповідно листа Учасника від 08.09.2022 р. № 237 та розірванням договору за взаємною згодою сторін, Сторони уклали додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до договору №10 від 17.01.2022р.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 08.09.2022 14:00
    Статус:
    Опубліковано
jpg
додаткова угода послуги харч..jpg
jpg
лист.jpg
p7s
sign.p7s