• Відкриті торги
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування дітей

1 850 450.00 UAH без ПДВ
Номер: 977fa31c0e7c4ab4ab94395749fe589f
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-16-016240-c-a1
Замовник: Володимирецький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 Володимирецької селищної ради
Постачальник: КП Володимирецький комбінат громадського харчування
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 39
Дата підписання: 31.01.2022 09:37
Період дії договору: 31.01.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору: 1 850 450.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору: Замовник та Виконавець у зв’язку з дією обставин непереборної сили - військовою агресією Російської Федерації проти України, яка стала підставою для тривалого терміну ненадання послуги по Договору про закупівлю № 39 від 31 січня 2022 року прийшли до спільної взаємної згоди достроково розірвати за згодою Сторін з 26 серпня 2022 року Договір про закупівлю № 39 від 31 січня 2022 року.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування дітей
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 47950 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 34300, Україна, Рівненська область, Володимирець, Вул Горького буд 2 На карті

Внесені зміни

    Номер: 96ed90ea5df54dd181cd552d87450152
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 01.02.2022 11:54
    Статус:
    Опубліковано
pdf
додаткова угода.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: ae2f356cba2343d5b152c193b1892847
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 07.02.2022 15:33
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод угода.pdf
p7s
sign.p7s