-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів, які навчаються в закладі освіти, що розташований у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи)
Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів, які навчаються в закладі освіти, що розташований у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи)
116 621.25
UAH без ПДВ
Номер:
cfac9afb256f48fb8787fa8bc9596492
Ідентифікатор договору:
UA-2021-12-31-004542-c-b1
Замовник:
ОВРУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №3 ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
06670575
-
Контактна особа:
Гавриловська Людмила 380683372671 lyudmila386@ukr.net
-
Адреса:
11100, Україна, Житомирська область, Овруч, вул. Замкова, будинок 13
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2394910157
-
Контактна особа:
Ігор Кравчук +380975068366 igorkravcuk@ukr.net
-
Адреса:
11100, Україна, Житомирська область, Овруцький район, м. Овруч, вул. Саперна, буд. 9
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Опис:
Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів, які навчаються в закладі освіти, що розташований у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи)
Номер договору:
2
Дата підписання:
14.01.2022 10:00
Період дії договору:
до 30.09.2022 00:00
Сума договору:
116 621.25 UAH без ПДВ
Оплачено:
6 375.85 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору:
За взаємною згодою сторін, згідно листа Учасника від 01.09.2022 №237, сторони дійшли згоди розірвати договір №2 від 14.01.2022
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів, які навчаються в закладі освіти, що розташований у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи)
Кількість
2400 послуга
Період постачання
до 31.12.2022
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
26cd53f238684dc2b1f6279522f4ecc0
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись Бюджетним, Цивільним та Господарським кодексами України, Законом України "Про публічні закупівлі", в зв'язку з зменшенням обсягу закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 110245,40 грн., в тому числі наявних кошторисних призначень - 60424,15 грн. згідно ст.41 ч.5 п.1 Закону України "Про публічні закупівлі", п.13.1 даного договору, відповідно листа учасника від 01.09.2022 р. №237 та розірванням договору за взаємною згодою сторін, сторони уклали додаткову угоду №1 до договору №2 від 14.01.2022 р.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
23.09.2022 10:00
Статус:
Опубліковано