• Спрощена закупівля
  • КЕП

Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів, які навчаються в закладі освіти, що розташований у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи)

Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів, які навчаються в закладі освіти, що розташований у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи)

116 621.25 UAH без ПДВ
Номер: cfac9afb256f48fb8787fa8bc9596492
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-31-004542-c-b1
Замовник: ОВРУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №3 ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП "КРАВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Опис: Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів, які навчаються в закладі освіти, що розташований у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи)
Номер договору: 2
Дата підписання: 14.01.2022 10:00
Період дії договору: до 30.09.2022 00:00
Сума договору: 116 621.25 UAH без ПДВ
Оплачено: 6 375.85 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін, згідно листа Учасника від 01.09.2022 №237, сторони дійшли згоди розірвати договір №2 від 14.01.2022

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кейтерингові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 – 55520000-1 (Послуги з організації харчування учнів, які навчаються в закладі освіти, що розташований у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 2400 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 11100, Україна, Житомирська область, Овруч, Замкова,буд.13 На карті

Внесені зміни

    Номер: 26cd53f238684dc2b1f6279522f4ecc0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись Бюджетним, Цивільним та Господарським кодексами України, Законом України "Про публічні закупівлі", в зв'язку з зменшенням обсягу закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на 110245,40 грн., в тому числі наявних кошторисних призначень - 60424,15 грн. згідно ст.41 ч.5 п.1 Закону України "Про публічні закупівлі", п.13.1 даного договору, відповідно листа учасника від 01.09.2022 р. №237 та розірванням договору за взаємною згодою сторін, сторони уклали додаткову угоду №1 до договору №2 від 14.01.2022 р.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 23.09.2022 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода харчування.pdf
p7s
sign.p7s