• Відкриті торги
  • КЕП

Послуги їдалень

41 111.78 UAH без ПДВ
Номер: d513cb7788bf45749f59d18be3d33bfc
Ідентифікатор договору: UA-2021-12-21-010011-b-b1
Замовник: Тернопільська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 Тернопільської міської ради Тернопільської області
Постачальник: ФОП Гардецька Софія Романівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій): 34.82000 UAH без ПДВ
Номер договору: 1/ВТ
Дата підписання: 24.01.2022 15:00
Період дії договору: 24.01.2022 00:00 - 07.09.2022 00:00
Сума договору: 41 111.78 UAH без ПДВ
Оплачено: 41 111.78 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору: За результатами моніторингу Управління Західного офісу ДАСУ в Тернопільській області ,стосовно процедури закупівлі «Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-12-21-010011-b) були виявлені порушення , а саме пунктів 2,11,14 частини другої та абзацу 1 частини третьої статті 22, та частини другої статті 24 Закону .За результатами моніторингу відповідності пропозиції ФОП Гардецької С.Р. умовам тендерної документації встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону.В зв'язку з тим, між ТЗОШ І-ІІІ ст №10 та ФОП Гардецька була укладена додаткова угода №4 від 05.09.2022 року про припинення дії Договору №1/ВТ від 24.01.2022 року. 2022-09-04 15:41:42

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги їдалень (Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій)
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2022
Місце постачання 46011, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Лесі Українки,3а На карті

Внесені зміни

    Номер: 9e7484845d1c44088a4e537289318638
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: ч.5 п.п.1 ст.41 Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 24.01.2022 15:05
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ду1.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: dc3d1db783864c7fbb66a5c2d85c1b62
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: ч.5 п.п.1 ст.41 Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 16.06.2022 11:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ду.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: dd66a9b88249485bb4d69aea1ed71fc0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 05.09.2022 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
3.PDF
p7s
sign.p7s