-
Переговорна процедура
-
КЕП
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів)
526 808.00
UAH з ПДВ
Номер:
2c6db1ebe5fb45989a0406b5f1936847
Ідентифікатор договору:
UA-2022-01-13-001057-c-c1
Замовник:
КНП "Лисичанська багатопрофільна лікарня"
×
-
Код ЄДРПОУ:
05401658
-
Контактна особа:
Ганна Борисівна 0645171675 knp.listender2022@ukr.net
-
Адреса:
93113, Україна, Луганська область, ЛИСИЧАНСЬК, проспект Перемоги, буд. 134
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ЛИСИЧАНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 032806
×
-
Код ЄДРПОУ:
03328008
-
Контактна особа:
Хмелевський Артур Юрійович +380663215126 lkatp032806@ukr.net
-
Адреса:
93120, Україна, Луганська область, Лисичанськ, Польового Б, будинок 1-Г
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору:
№ 33/162
Дата підписання:
28.01.2022 09:49
Період дії договору:
01.01.2022 09:49 - 31.12.2022 16:00
Сума договору:
526 808.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 87 801.33 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (послуги з вивезення твердих побутових відходів)
Кількість
1761.25 метри кубічні
Період постачання
до 31.12.2022
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
e8bf1d1246dc42c49db3762ae67e648f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до п. 4.9. Договору та суми затверджених кошторисних призначень Сторони прийшли до згоди внести зміни в пункт 4.9. Договору виклавши його в наступній редакції:
«Взяти на реєстрацію бюджетні зобов'язання Споживача для здійснення платежів за цим Договором на суму 285 651 грн. 00 коп. (двісті вісімдесят п’ять тисяч шістсот п’ятдесят одна грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ 47 608,50 грн.
Загальна сума взятих на реєстрацію бюджетних зобов’язань Споживача для здійснення платежів за цим Договором становить 285 651 грн. 00 коп. (двісті вісімдесят п’ять тисяч шістсот п’ятдесят одна грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ 47 608,50 грн.
- кошти місцевого бюджету - 285 651,00 грн., з ПДВ.;
- кошти за рахунок орендарів - 0,00 грн., з ПДВ.»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
31.01.2022 10:00
Статус:
Опубліковано